Benvolgudes famílies

Us fem saber que durant aquesta setmana, i com a cloenda de la Festa Major local, els alumnes de P4 han anat a visitar els cap grossos que hi ha a l’Ajuntament. Com a activitat emmarcada dins el projecte d’aula de P4, aquesta setmana ens ha visitat a l’escola un cap gros molt entranyable: el Cap d’estació. Ha estat molt divertit tenir-lo a la classe i poder-lo gaudir al pati tot mostrant-lo a la resta de grups.

Els alumnes de P3 han seguit acompanyats del gegant que van elaborar entre tots fent ús de materials reciclats. L’heu vist a la porxada? No us el perdeu!

Aquest matí els nens i nens de P5 han fet una activitat/taller organitzada per l’AECC en relació a l’esmorzar saludable. Amb fruita, làctics, cereals i altres ingredients han elaborat l’esmorzar que després han compartit. S’ho han passat molt bé i han après moltes coses!

Aquest dimarts es va realitzar la formació adreçada als voluntaris i voluntàries del LECXIT. Gràcies a tots i a totes per haver-hi assistit i fer possible que aquest programa tiri endavant!

La comissió d’Escola Verda us convida a participar aquest diumenge dia 22 de l’activitat del Projecte Rius que consisteix a fer una anàlisis de l’aigua de la riera i una descripció de la fauna i la flora de l’entorn. La comissió us convoca a l’escola a les 11h del matí per anar caminant a la riera i fer la investigació pertinent. Cal que porteu roba còmode i calçat que es pugui mullar.

Des de la COFE (Comissió de Festes) ens recorden que la Castanyada ja s’apropa i que necessitem voluntaris per col·laborar a la festa. Ens fan falta persones voluntàries per venir a torrar les castanyes el dimarts 31 al matí. D’altra banda, com cada any, els alumnes d’educació infantil volen rebre la visita de castanyers i castanyeres a les aules. Teniu un mocador, un davantal i un cistell a mà? Animeu-vos i veniu a explicar-nos la vostra història com a castanyers i castanyeres, sereu molt benvinguts i benvingudes! Poseu-vos en contacte amb la Paula, tutora de 2n i mestra de música. Us hi esperem!

Al llarg de la propera setmana, necessitem que tots els nens i nenes de l’escola portin 10 castanyes sense tallar. Les podreu deixar en unes caixes que estaran a cada aula. A la vegada, us fem saber que el dia 31 al matí farem tallers a les aules d’educació primària. Les tutores s’adreçaran a vosaltres, algunes ja ho han fet, per demanar-vos materials que ens faran falta (fulles, robes...)

Us informem que la setmana vinent els alumnes de 6è començaran a participar a Ràdio Caldes. Així doncs, el dimarts dia 24, a les 11,30h podreu escoltar l’emissora i veure la nostra primera edició d’enguany del programa de l’Escola a la ràdio.

Us comuniquem que dimecres vinent dia 25 es farà Consell Escolar a la biblioteca de l’escola, a les 17h.

Recordeu d’anotar-vos que el dia 11 de novembre al matí celebrarem la festa de les comissions al pati de l’escola!

Us desitgem un bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 20 d’octubre de 2017