Us informem dels acords de Comissió Gestora que vam fer aquest dimarts passat:

-    S’aprova un pressupost per a una xerrada adreçada a les famílies de l’escola pel proper 28 de novembre a càrrec de Carles Parellada.

-      S’informarà via Xiulet dels dies que els membres de la comissió de biblioteca vénen a folrar llibres per tal d’aconseguir ser més colla.

-   Dins el Consell de Delegats i treballant conjuntament amb el claustre de mestres, s’implicarà als alumnes per tal que els nens i les nenes coneguin el funcionament de les comissions i en facin difusió a casa.

-    Enguany cal renovar el representant de l’AMPA al Consell Escolar.

-    El proper Plenari serà el dia 9 de novembre, a les 20h.

-    La propera Gestora serà el dia 2 de novembre, a les 16,45h, a la biblioteca de l’escola.

Us fem extensives algunes de les informacions que les comissions van aportar a Gestora:

EXTRAESCOLARS: Hi ha 3 activitats extraescolars que no tiren endavant per falta d’alumnes, la resta es porten a terme amb normalitat.

ECONÒMICA: Es treballa amb el tancament econòmic i el pressupost. Es proposa fer un canvi i operar amb Banc de Sabadell.

ESCOLA VERDA: Suport al projecte Rius, a l’hort de l’escola i altres actuacions del projecte Escola Verda com fer actuacions per millorar el pati de l’escola. S’explica que es va fer una primera reunió amb un representant del projecte Viu la Riera.

BIBLIOTECA: Es continua treballant per distribuir l’espai, folrar llibres i organitzar conta – contes.

EDIFICI/I TANT QUE SÍ: S’ha elaborat un escrit conjunt amb les AMPA’s de les altres escoles del poble que es vol portar al Ple Municipal. S’adreçaran al Departament d’Ensenyament per manifestar la preocupació sobre els espais del centre.

TIC TAC: Es farà el protocol de bon ús del whatsapp, es presentaran eines i recursos tecnològics i es vol treballar per a fer una nova web cara final de curs.

COMUNITAT - ESCOLA DE PARES: Es valora positivament l’assistència a la reunió de P3 del juliol i de setembre,  han donat la benvinguda a les famílies de P3 via correu electrònic i han recollit voluntaris disposats a fer tallers.

Donem les gràcies i la més sincera benvinguda a totes les persones que us heu animat a implicar-vos a les diferents comissions. Bona feina!

Recordeu d’anotar a l’agenda que el dia 11 de novembre celebrarem la festa de les comissions al pati de l’escola!

Us seguim animant a participar del programa LECXIT! Implicar-s’hi consisteix en venir a la biblioteca de l’escola un dia a la setmana, dimarts o dijous, de 16’30 a 17,30h i acompanyar a un alumne del centre en la lectura de textos i llibres amb l’objectiu d’ajudar-lo a millorar la seva comprensió lectora.

Si us animeu a fer de voluntaris pel Lecxit, us informem que el dia de formació serà el dimarts 17 d'octubre a les 17,15 fins a les 21 hores, a les Cases dels Mestres. Encara hi sou a temps! Com més voluntaris o mentors tinguem, a més alumnes podrem acompanyar. Comptem amb vosaltres!

Us desitgem una molt bona capvuitada!

Caldes de Montbui, 11 d’octubre de 2017