Us informem que aquesta setmana la biblioteca de l’escola ha estat oberta a l’hora del pati. Enguany l’obrirem dos dies a la setmana en hora d’esbarjo, els dimecres i els divendres, per tal que els alumnes que ho desitgin puguin anar-hi.

Els alumnes de P3 i P4 han anat aquest matí a visitar la Fira d’atraccions que tenim al costat de l’escola. Els més menuts del centre s’ho han passat d’allò més bé i han vingut molt contents perquè han pogut pujar a una de les atraccions.

Aquesta tarda, a les 16,45h, es reuneixen els membres de la Comissió Econòmica a la secretaria del centre. Si algú es vol afegir a la comissió, no dubteu en assistir-hi.

-

Us comuniquem que la reunió de Comissió Gestora es farà el proper dimarts dia 10 d’octubre a les 19h. Us hi esperem!

L’artista calderina Remei Vendrell que va morir l’any passat va cedir les seves obres a la Fundació Santa Susanna amb la voluntat d’entregar un dels seus quadres a cadascuna de les escoles del poble de Caldes. El proper dimecres dia 11, a les 17h, la Fundació Santa Susanna ens farà entrega d’una de les seves obres a la residència. Durant l’acte també es farà una lectura de poemes de l’artista. Hi sou tots convidats!

Us informem que la comissió de Comunitat – Escola de pares es reunirà cada primer divendres de mes de 15,30h a 16,30h la saleta de les comissions.

Us encoratgem a tots i a totes a participar en les diferents activitats de Festa Major que es faran al llarg d’aquests dies. Esperem que els gaudiu al màxim acompanyats dels vostres fills i filles.

Recordeu que dilluns dia 9 és festa local, i que, per tant, ens retrobem dimarts dia 10. No oblideu que el dijous dia 12 i el divendres dia 13 també són festius; de manera que la setmana vinent l’escola només estarà oberta els dies 10 i 11 d’octubre.

Aquesta setmana ens acomiadem de vosaltres amb unes paraules d’un gran director i mestre de la música:

Cada segon de les nostres vides és un moment nou i únic de l’univers,

un moment que no ha existit abans i que no tornarà a existir.

I què és el que s’ensenya als infants a les escoles?

Doncs que dos i dos fan quatre i que París és la capital de França.

Quan els ensenyarem també què són ells?

Els hauríem de dir: Tu saps què ets? Ets una meravella. Ets únic.

En tot el món no hi ha un altre nen com tu...

Heu – hem – de treballar, per fer un món digne per als infants...”

Pau Casals

Us desitgem un bon cap de setmana llarg de Festa Major!

Caldes de Montbui, 6 d’octubre de 2017