-       Us comuniquem que la Gestora prevista per aquest dijous 28 de setembre es va  anul·lar. Properament us informarem de la nova data.

-

Us informem que ahir vam rebre la visita del Sr. alcalde, la regidora i la tècnica d’ensenyament de Caldes. Van fer una visita a les instal·lacions de l’escola i van conversar amb alguns alumnes del centre sobre l’espai de què disposem i van respondre algunes preguntes dels nens i nenes sobre el referèndum d’aquest proper diumenge 1 d’octubre.

Els nous delegats i delegades del curs van assistir ahir al primer Consell de Delegats del curs 17/18. Els desitgem una molt bona feina!

Avui ha estat un dia especial perquè hem celebrat la setmana de la mobilitat sostenible fent una Cercavila i hem arribat a l’escola caminant plegats al ritme de la música. Ha estat molt divertit! Ja sabeu que esteu convidats a participar al joc en família Aventura’t per la mobilitat sostenible, del qual en vàreu rebre informació la setmana passada. No us el perdeu!

-

Avui també hem fet el primer divendres d’esmorzar comunitari per a tots els alumnes d’Educació Infantil i Primària (CM i CS). Volem agrair a tots els voluntaris i voluntàries la seva feina i col·laboració!

Aquest primer trimestre de curs seguirem fent l’activitat de l’Escola a la Ràdio. Els alumnes de sisè han rebut avui a la Míriam, responsable del programa, per introduir l’activitat.

Recordeu que avui, a les 17h, es farà la primera reunió de la Comissió Escola Verda a la biblioteca de l’escola. Hi sou tots convidats!

Aquesta tarda tenim operaris als mòduls de cicle inicial treballant per a continuar les obres de la porxada. És per aquest motiu que a partir de les 17h delimitarem un espai perquè puguin treballar i garantir la seguretat de tothom. Com que el pati és un espai obert de tarda, us demanem que vetlleu perquè els vostres fills i filles no s’apropin a la zona senyalitzada. Lamentem informar-vos que els lavabos de P5 no es podran utilitzar.

Recordeu que avui comencen els berenars de sisè, no us oblideu de passar per la paradeta i col·laborar amb els alumnes i famílies d’aquesta promoció.

Us recordem que estem buscant voluntaris per a fer de mentors en el programa Lecxit. Les persones interessades en participar-hi us podeu adreçar a la Sara Dionisio, mare de l’Enzo de segon d’EP. La data límit per inscriure’s com a voluntari és el 9 d’octubre.  La formació pels voluntaris es durà a terme el 17 d’octubre i l’inici del programa serà el dia 7 de novembre.

Ja sabeu que la Festa Major s’apropa i, com cada any, celebrem la Milla Urbana. Us informem que a les portes de les aules hi trobareu el full per inscriure-us. Ho podreu fer fins el dimarts dia 3 d’octubre. La Sonia, mestra d’educació física, recollirà les llistes i apuntarà als alumnes telemàticament. També us informem que la Milla es celebrarà el dissabte  7 d’octubre a les 16.30h al C/ Font i Boet, que haureu de recollir el dorsal al Toc a les 16h i pagar l’import d’1 euro. Ànims, a veure si som una bona colla!

Us comuniquem que enguany les activitats extraescolars de Mecanografia, Aloha i Bàsquet no es podran dur a terme per manca de matrícula. Trobareu a la cartellera de l’entrada de l’escola la graella amb totes les activitats que es faran, l’espai on es realitzaran, el dia i l’horari. Recordeu que les extraescolars començaran la setmana vinent!

Us desitgem un cap de setmana ple de serenor i democràcia!

Caldes de Montbui, 29 de setembre de 2017