-       Us informem que la setmana vinent celebrem la setmana de la mobilitat sostenible i per això, com ja fa temps, farem una Cercavila. Quedeu convocats el proper divendres  29 de setembre a dos quarts de nou del matí al parc de l’Estació per tal de venir caminant i amb cercavila fins a l’escola.Enguany, com a novetat, l’Ajuntament ha preparat un joc familiar amb el nom Aventura’t per la mobilitat sostenible. Amb aquest Xiulet us adjuntem la carta de presentació de l’activitat i les instruccions.

Ens cal renovar el material de la sala de joc simbòlic que tenim al costat de les aules d’educació infantil i cicle inicial. Us demanem la vostra col·laboració! Ens aniria molt bé que ens portéssiu de casa caixes de galetes, pots de sabó, recipients de productes que feu servir a casa (pots de Nesquik o Cola Cao...) També us demanem que porteu caixes de sabates de diferents mides que seran ubicades al racó de construccions.

-

-       Us recordem que dijous 28 de setembre a les 17h es farà una reunió de Comissió Gestora, la primera del curs. Us hi esperem!

-

-       Aprofitem per informar-vos que divendres 29, a les 17h, a la biblioteca de l’escola es farà una reunió de la Comissió d’Escola Verda. No hi falteu!

Us fem saber que els berenars de sisè començaran el proper divendres dia 29 de setembre. Ja sabeu que és tradició a l’escola que els alumnes de sisè i les seves famílies facin activitats per recollir diners per a final de curs. Col·laborem-hi!

Us recordem que estem buscant voluntaris per a fer de mentors en el programa Lecxit. Ja sabeu que aquesta activitat a favor de la lectura es realitza un cop per setmana, de 16,30 a 17,30h. Les persones interessades en participar-hi us podeu adreçar a la Sara Dionisio, mare de l’Enzo de segon d’EP. La data límit per inscriure’s com a voluntari és el 9 d’octubre.  La formació pels voluntaris es durà a terme el 17 d’octubre i l’inici del programa serà el dia 7 de novembre.

Ja sabeu que en el darrer Plenari es va decidir que els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial farien la fruita dels divendres com sempre, de manera comunitària. Avui hem fet el primer esmorzar amb P4, P5, 1r i 2n a la porxada. Els alumnes estaven expectants i els ha agradat molt!

Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior han de seguir portant una peça de fruita com cada divendres, tot i que només faran l’esmorzar comunitari el darrer divendres de mes, és a dir, el 29 de setembre, el 27 d’octubre i el 24 de novembre. Tothom està convidat a venir de voluntari per a preparar la macedònia. Us hi esperem!

Molt bon cap de setmana. Ens retrobem dilluns!

Caldes de Montbui, 22 de setembre de 2017

Caldes de Montbui, [DIA] de [MES] de [ANY]