Des d’aquet primer xiulet del mes de setembre us volem donar la benvinguda en aquest nou curs 17/18. L’equip docent està molt engrescat per a seguir treballant per a fer escola i comunitat. Som-hi!

Recordeu que avui a la tarda, a les 16,30h trobareu la informació de totes les activitats extraescolars. Per motius de pluja, les paradetes estaran situades al menjador de l’escola i davant els WC del pati d’educació primària. Aprofitem l’ocasió per comunicar-vos que és possible organitzar un grup de Zumba per als alumnes de P5 i CI.

Us informem de les reunions de comissions que es realitzaran la setmana vinent:

-    I tant que sí: Dimecres 20 de setembre, a les 20,30h.

-    Biblioteca: Dijous 21 de setembre, a les 16,45h.

-    Tic Tac: Dijous 21 de setembre, a les 19h.

-       Us animem a participar-hi!

-       Us informem que hem avançat la data de trobada amb la comissió Gestora. La reunió serà el 28 de setembre a les 17h. Us hi esperem!

Estem buscant voluntaris per a fer de mentors en el programa Lecxit. Ja sabeu que aquesta activitat a favor de la lectura es realitza un cop per setmana, de 16,30 a 17,30h. Les persones interessades en participar-hi us podeu adreçar a la Sara Dionisio, mare de l’Enzo de segon d’EP.

Les famílies de sisè convoquen una reunió al menjador de l’escola pel dimarts vinent dia 19, a les 19,30h per començar a organitzar els berenars dels divendres. Quedeu convocades totes les famílies que ja hàgiu passat per aquesta experiència ja que podreu donar el vostre testimoni i ajudar a prendre decisions a la nova promoció de 6è d’enguany.

Des d’avui divendres tenim uns operaris del Departament d’Ensenyament treballant per a millorar l’estat dels mòduls de l’escola. Les tasques de manteniment que estan fent s’allargaran fins a mitjans de la setmana vinent, motiu pel qual els alumnes d’educació infantil gaudiran de més estones de joc a la sala de joc simbòlic.

Pel bon funcionament de l’escola us recordem la importància de fer un bon ús del whatsapp de classe i de no fer ús del material d’escola a partir de les 16,30h. A partir d’aqueta franja horària no es pot accedir al pati que hem delimitat pels alumnes d’EI. Alhora, us recordem que vulguin fer ús del patinet, la bicicleta o la pilota, han d’anar al parc del nostre barri, el Bugarai.

Des de l’Oficina de Català de Caldes de Montbui ens informen que s'ha obert el període de matriculació dels cursos de català per a adults. Les inscripcions seran del 18 al 22 de setembre, de dilluns a dijous de 10 a 13 h i de 16 a 19.30h i divendres de 10 a 13h.

Molt bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 15 de setembre de 2017