Donem les gràcies a totes les persones que van organitzar la Festa de fi de curs i a tots i cadascun dels alumnes que ens van fer gaudir de les seves actuacions. Volem tornar a fer públic l’agraïment de totes les famílies de 6è per la confiança dipositada en l’escola durant tots aquests anys i els donem les més sinceres gràcies per haver fet història dissabte i haver-nos sorprès i emocionat amb la seva actuació.

Avui, per tancar el curs, hem fet un darrer comiat als alumnes de 6è tot fent-los extensiu els millors desitjos per part de la Rosa, que avui no ens ha pogut acompanyar. Els desitgem tota la sort del món en aquesta nova etapa que començaran a l’ESO. No deixeu mai de confiar en vosaltres i recolzar-vos en les vostres famílies!

Tots plegats ens hem refrescat al pati amb una gimcana de jocs d’aigua, hem menjat un gelat i ens acomiadat amb “L’hora dels adéus” dedicant unes paraules especials als nens i nenes que no s’incorporaran al nou curs amb nosaltres. Ha estat un matí ple de diversió i emoció!

Des de tot l’equip docent i no docent de l’escola us volem donar les gràcies per tots els detalls rebuts, pel magnífic esmorzar que ens heu preparat i per totes les converses i paraules d’agraïment rebudes.

Pel que fa al diumenge de Corpus felicitem a totes les persones de l’escola per la bona feina realitzada amb les catifes. Juntament amb la Carla Aranda i la seva família i va haver molts més voluntaris d’escola que van col·laborar en aquesta diada i van fer possible la realització de 4 catifes de flors. Alumnat i famílies de 3r, de P5 i de 6è van participar-hi fent uns treballs fantàstics. Enhorabona!

No us oblideu d’assistir a les entrevistes amb les tutores previstes pels dies 26 i 27 de juny, en horari de 9 a 14h. Les famílies de 6è recordeu que el dia de l’entrevista la tutora us lliurarà l’informe de Competències Bàsiques.

Us comuniquem que a partir de demà dijous 22 iniciarem les obres corresponents al nou mòdul que serà per a l’alumnat de CI. Per aquest motiu el pati de l’escola quedarà sectoritzat i les entrevistes amb les tutores d’EI no es faran a les aules, sinó que s’ubicaran en aquests espais d’escola:

-Entrevista amb tutora de P3: Biblioteca

-Entrevista amb tutora de P4: Despatx de la cap d’estudis

-Entrevista amb tutora de P5: Menjador

Us recordem que en motiu del dia de la música la Coral de l’escola farà una actuació al Termes Victòria aquesta tarda a les 18h. Hi sou tots convidats. Us hi esperem!

Amb aquest Xiulet donem per acomiadat aquest curs escolar 16/17 donant les gràcies a totes les famílies i a tot el voluntariat que, amb el seu temps i dedicació, han fet possible la realització de moltes i moltes activitats d’escola. Desitgem que gaudiu amb els vostres fills i filles i de tot l’estiu que tenim per endavant.

Les classes del nou curs començaran el 12 de setembre. Us adjuntem els fulls amb la informació relativa a les reunions d’aula i de comissions, així com el full de quotes del nou curs escolar 17/18.

No us oblideu de gaudir d’aquest primer dia d’estiu i tots els que vindran recordant sempre que l’essencial és invisible als ulls i que l’ensenyament que deixa empremta és el que es fa de cor a cor.

Molt bon estiu a tots i a totes!

Caldes de Montbui, 21 de juny de 2017