Felicitem a tots els alumnes de 5è per la gran actuació que van fer dissabte passat a la Cantània de l’Auditori de Granollers. L’Auditori va vibrar i públic i cantants vam gaudir de l’espectacle. Tal com ens vau recitar, recordeu, fins i tot els valents també tenen por! ;-).

Els alumnes de 5è també van assistir ahir a l’activitat El Gran Dictat que, enguany, els va permetre treballar el lèxic de natació. Van passar una estona ben divertida conjuntament amb altres nens i nenes d’altres escoles!

Com que avui ha estat l’últim divendres lectiu del curs, volem agrair de tot cor la feina feta per a tots i cadascun dels voluntaris que han passat per l’escola a col·laborar amb l’esmorzar comunitari i saludable de fruita. El seu granet de sorra ha estat imprescindible. Alguns hi han estat setmanalment i d’altres ocasionalment, però us donem les gràcies a tots i a totes per haver fet possible, un any més, que els nens i nenes de l’escola poguessin menjar fruita els divendres tal com hem fet sempre. Moltes gràcies!

Aquesta setmana hem fet un Consell Escolar i hem pres els següents acords cara el proper curs 2017/18:

-       Els dies de lliure disposició proposats pel curs vinent són els següents: 13 d’octubre, 7 de desembre i 30 d’abril.

-       Farem jornada continuada el 22 de desembre, de 9 a13h

-       Farem jornada continuada del 5 al 22 de juny, de 9 a 13h

En aquesta reunió es va informar de la col·laboració amb l’institut Manolo Hugué cara el proper curs. L’alumnat d’educació secundària vindrà a l’escola a realitzar un treball d’aprenentatge servei i participarà en activitats d’escola pròpies del nostre projecte com a comunitat d’aprenentatge. També es va informar de la proposta de moció feta per l’ajuntament per demanar la reducció de ràtios de 25 a 20 alumnes de P3 de les escoles de Caldes.

Us recordem que aquest diumenge 18 de juny es fan les catifes de Corpus pels carrers del casc antic de Caldes. Desitgem que la Carla, la seva família i tots els qui els podeu anar a ajudar, us ho passeu molt bé participant en aquesta diada.

Ja sabeu que queden tres dies d’escola ja que el curs escolar finalitzarà el proper dimecres dia 21 de juny. Com cada any, aquesta darrer dia d’escola farem un comiat intern als alumnes de 6è, farem activitats d’aigua al pati i menjarem un gelat per refrescar-nos encara més. Les tutores ja us informaran de què han de dur els vostres fills i filles.

No us oblideu d’apuntar-vos a les entrevistes amb les tutores previstes pels dies 26 i 27 de juny, en horari de 9 a 14h.

Us informem que en motiu del dia de la música la Coral de l’escola farà una actuació al Termes Victòria el dimecres 21 de juny, a les 18h. Hi sou tots convidats. Us hi esperem!

Se’ns ha adreçat una família al despatx interessada en fer parelles lingüístiques per tal que una persona que parla el català fluidament pugui ensenyar aquesta llengua a una altra persona que no en sap tant. Si teniu ganes de practicar el català a través de la conversa adreceu-vos al despatx perquè ens agradaria dur a terme aquesta iniciativa cara el proper curs.

Us esperem demà dissabte 17 de juny a la Festa de fi de curs! L’acte començarà a les 19h, però les portes de l’escola s’obriran a les 18h. Si podeu venir abans i col·laborar amb la COFE en la col·locació de taules i cadires, us ho agrairem. Merci per la vostra col·laboració.

Feliç cap de setmana!

Caldes de Montbui, 16 de juny de 2017