Des de l’escola felicitem a tots els nens i nenes, entrenadors/ores i a totes les famílies que vau participar al torneig de Rosario Sánchez per a fer possible la bona convivència esportiva entre escoles.

El Plenari del passat dimecres ser molt participatiu. Donem les gràcies a tots els qui vàreu poder assistir-hi i donar el vostre punt de vista en relació a qüestions d’escola. Els acords que vam prendre en relació al proper curs va ser els següents:

-       Es continuarà fent el Xiulet digital perquè es valora positivament.

-       L’esmorzar comunitari de fruita dels divendres s’organitzarà de P3 a 2n setmanalment com sempre hem fet. Els alumnes de 3r a 6è continuaran portant una peça de fruita i un cop al mes faran l’esmorzar amb macedònia, la resta de divendres cadascú es menjarà la peça que portaran de casa.

-       Es continuarà fent un treball de difusió de l’esmorzar de divendres per tenir més voluntariat.

Demà dissabte dia 10 de juny els alumnes de 5è participaran a la Cantània de l’Auditori de Granollers. Desitgem que us ho passeu molt bé i que gaudim de l’espectacle!

Recordeu que dissabte 17 de juny celebrarem la Festa de fi de curs. No us la perdeu! Ja us podeu apuntar a les graelles que la COFE ha penjat a l’entrada de l’escola. Dilluns rebreu tota la informació relativa a la festa.

Us fem saber que la Carla Aranda, alumna de 3r, ha guanyat un premi accèssit al concurs de les catifes de Corpus. El diumenge 18 de juny, a partir de les 8h del matí, la seva família estarà confeccionant la catifa amb les flors i els materials necessaris. Si teniu ganes de matinar i participar amb l’elaboració de la catifa per donar-los un cop de mà només us heu de posar en contacte amb la seva família. Si venen infants aquests hauran d’anar acompanyats de la seva família o adults que se’n facin responsables.

El termini per a formalitzar la matrícula dels nous alumnes a l’escola és del 12 al 16 de juny. Podeu consultar els horaris d’atenció al vestíbul de l’escola o bé a la pàgina web del centre, www.escolaelcalderi.cat. No us oblideu de portar les fotocòpies del carnet de vacunació i una fotocòpia amb el número de compte bancari.

Us adjuntem amb aquest Xiulet una informació relativa a l’avaluació d’educació primària que, com sabeu, enguany s’ha modificat fruit de les noves directrius del Departament d’Ensenyament. El 21 de juny, darrer dia d’escola, rebreu l’informe dels vostres fills/es.

RECORDEM EN CARLES CAPDEVILA

Per a tu, Carles, que parlaves des del cor, perquè amb les teves paraules ens feies transitar pel riure, pel  somriure, pel silenci i per l’emoció. El teu darrer missatge va ser ben clar; diguem-nos coses boniques!

Llest, comunicador, periodista lliure que denunciaves les covardies i misèries de la nostra societat, que parlaves amb bona oratòria i sentit de l’humor sobre la importància de cuidar les relacions i els vincles.

Tu explicaves que el col·lectiu més important del món és el col·lectiu que té cura de les persones. I des d’aquí, des de l’escola, només podem homenatjar-te per tots els teus missatges i articles que han sacsejat el país sobre el treball de les arrels, de les identitats, del voluntariat i de tantes i tantes altres qüestions.

Gràcies per tot, Carles!

Molt bon cap de setmana.

Caldes de Montbui, 9 de juny de 2017