Des de l’escola felicitem a tots els nens i nenes, entrenadors/ores i a totes les famílies que vau participar al drake and teyana taylor dating 2013 torneig de Rosario Sánchez per a fer possible la agencia de citas arequipa bona convivència esportiva entre escoles.

El grafici a candele nel trading binario Plenari del passat dimecres ser molt participatiu. Donem les gràcies a tots els qui vàreu poder assistir-hi i donar el vostre punt de vista en relació a qüestions d’escola. Els acords que vam prendre en relació al proper curs va ser els següents:

-       Es continuarà fent el Xiulet digital perquè es valora positivament.

-       L’esmorzar comunitari de fruita dels divendres s’organitzarà de P3 a 2n setmanalment com sempre hem fet. Els alumnes de 3r a 6è continuaran portant una peça de fruita i un cop al mes faran l’esmorzar amb macedònia, la resta de divendres cadascú es menjarà la peça que portaran de casa.

-       Es continuarà fent un treball de difusió de l’esmorzar de divendres per tenir més voluntariat.

Demà dissabte dia 10 de juny els alumnes de 5è participaran a la http://www.westchelseavet.com/miolyky/giod/9913 Cantània de l’Auditori de Granollers. Desitgem que us ho passeu molt bé i que gaudim de l’espectacle!

Recordeu que dissabte http://www.ecoshelta.com/?kampys=opzioni-binarie-tempo-reale&9a9=04 17 de juny celebrarem la site de rencontre pour musulman au canada Festa de fi de curs. No us la perdeu! Ja us podeu apuntar a les graelles que la COFE ha penjat a l’entrada de l’escola. Dilluns rebreu tota la informació relativa a la festa.

Us fem saber que la Carla Aranda, alumna de 3r, ha guanyat un premi accèssit al concurs de les golfers dating site catifes de Corpus. El diumenge 18 de juny, a partir de les 8h del matí, la seva família estarà confeccionant la catifa amb les flors i els materials necessaris. Si teniu ganes de matinar i participar amb l’elaboració de la catifa per donar-los un cop de mà només us heu de posar en contacte amb la seva família. Si venen infants aquests hauran d’anar acompanyats de la seva família o adults que se’n facin responsables.

El termini per a formalitzar la go to site matrícula dels nous alumnes a l’escola és del 12 al 16 de juny. Podeu consultar els horaris d’atenció al vestíbul de l’escola o bé a la pàgina web del centre, www.escolaelcalderi.cat. No us oblideu de portar les fotocòpies del carnet de vacunació i una fotocòpia amb el número de compte bancari.

Us adjuntem amb aquest Xiulet una informació relativa a get link l’avaluació d’educació primària que, com sabeu, enguany s’ha modificat fruit de les noves directrius del Departament d’Ensenyament. El 21 de juny, darrer dia d’escola, rebreu l’informe dels vostres fills/es.

binary options no deposit free bonus http://payneortho.com/?markyre=hombre-se-castra-solo-video&c2b=bf RECORDEM EN CARLES CAPDEVILA

go to site Per a tu, Carles, que parlaves des del cor, perquè amb les teves paraules ens feies transitar pel riure, pel  somriure, pel silenci i per l’emoció. El teu darrer missatge va ser ben clar; diguem-nos coses boniques!

Llest, comunicador, periodista lliure que denunciaves les covardies i misèries de la nostra societat, que parlaves amb bona oratòria i sentit de l’humor sobre la importància de cuidar les relacions i els vincles.

Tu explicaves que el col·lectiu més important del món és el col·lectiu que té cura de les persones. I des d’aquí, des de l’escola, només podem homenatjar-te per tots els teus missatges i articles que han sacsejat el país sobre el treball de les arrels, de les identitats, del voluntariat i de tantes i tantes altres qüestions.

Gràcies per tot, Carles!

Molt bon cap de setmana.

Caldes de Montbui, 9 de juny de 2017