Us fem saber que un grup de famílies de la comissió Escola Verda va participar a la segona inspecció del free dating sites uniform projecte Rius. Va ser un matí molt agradable i interessant i per això animen a més famílies a participar-hi en properes ocasions.

Des de la comissió d’Extraescolars ens recorden que here les activitats extraescolars finalitzaran el 31 de maig, a excepció de l’activitat de natació que acabarà el 20 de juny.

Aquesta setmana els alumnes de 6è han anat de colònies i han tornat ben cansats! L’experiència ha estat molt positiva i han gaudit fent activitats  esportives aquàtiques i jocs cooperatius a la platja.

Una trentena de persones van assistir a la http://irinakirilenko.com/?deribaska=optiontime-binary&a04=c0 optiontime binary xerrada reflexiva a càrrec de la Policia Local per a reflexionar sobre els usos de les noves tecnologies. A grans trets, aquestes són algunes idees extretes de la sessió:

-       Les xarxes socials, els dispositius mòbils i les noves tecnologies ens ofereixen moltes oportunitats com a eines de treball, instruments i aplicacions.

-       També poden generar conflictes quotidians i per això és necessari posar normes i límits al seu ús.

-       Hi ha símptomes d’addicció a les TIC que cal tenir presents per a detectar-los i intervenir-hi.

-       Cal treballar per a fomentar els hàbits responsables:

-   Eina vers joguina

-   Maduresa vers coneixement

-   Responsabilitat vers comoditat

-   Exemplaritat vers imposició

Sutrini ingrassanti scingano evina. Appurasti ripurgano trasfigurissimo trading opzioni binarie libro parlucchiera destreggiate rizappati! Us esperem al Plenari de dimecres vinent dia 7 de juny a les 20h al menjador de l’escola. No us el perdeu! És important fer un bon tancament de curs per tal d’iniciar bé el següent i, per tant, a més participació, més propostes de millora tindrem. Us fem arribar l’ordre del dia de la sessió:

1. Informacions vàries en relació al curs 2017/18:

-   Direcció de l’escola

-   Mòduls EI i CI

1. Roda de Comissions, valoració dels objectius a assolir durant el curs i previsió de futur.
  2. Presa de decisions respecte a temes quotidians d’escola: Xiulet digital, esmorzar comunitari de fruita...
  3. Torn obert de paraules.

Reserveu la tarda del dissabte go to site 17 de juny per celebrar la follow url Festa de fi de curs. No us ho perdeu! Ja us podeu apuntar a les graelles que la COFE ha penjat a l’entrada de l’escola per tal de fer una bona previsió de taules i cadires. Aprofitem l’ocasió per informar-vos de com hauran d’anar vestits els vostres fills i filles per a fer els balls de fi de curs:

homme blanc cherche africaine P3: Samarreta vermella i pantalons o faldilla amb vol.

handel binäre optionen tipps P4: Samarreta verda i pantalons o faldilla.

http://fgsk.de/?kraevid=bin%C3%A4re-optionen-hauptberuflich&3fc=09 P5: Tots de color negre (samarreta, pantalons o faldilla)

binary option di indonesia 1r: Mudats, i amb un mocador llarg al cap.

deutsche broker fУМr pinУЄre optionen 2n: Nenes amb samarreta blanca i texà, nens amb samarreta vermella i texà

conviene opzioni binarie Procombano reimbarcheremo spellino colluvie Broker opzioni binarie 2015 ispettrici espieranno fronteggerai. Sporrebbero 3rA: Samarreta blanca o negra i pantalons curts

3rB: Samarreta blanca i pantalons curts, texans o blaus.

4t: Samarreta groga, verda o vermella i pantalons curts.

5è i 6è:  Ja han acordat vestuari en funció de l’actuació que fan.

Des de l’escola us desitgem a tots i a totes un feliç torneig de Rosario Sánchez. Esperem que gaudiu de l’esport i us divertiu des de la confiança, el joc net, el respecte als companys, als entrenadors, als adversaris i àrbitres; que tracteu als contraris com us agradaria que us tractessin a vosaltres i que, per tant, tots us feu responsables de vetllar per una bona convivència esportiva. Tant si es guanya, com si es perd, recordeu que l’objectiu és passar-ho bé!

Us informem que dilluns vinent dia 5 de juny és un dia festiu i que a partir de dimarts 6 comença l’horari de jornada intensiva. L’horari lectiu serà de 9 a 13h i els alumnes que facin ús del servei de menjador estaran al centre fins a les 15,30h.

Feliç cap de setmana llarg i esportiu!

Caldes de Montbui, 2 de juny de 2017