Us informem dels acords de la Comissió Gestora del passat dimecres:

• Es proposarà a les direccions de totes les escoles del poble fer actuacions conjuntament amb les famílies i les AMPA’s
  • Les comissions han de fer arribar la valoració dels seus objectius del curs per a fer la Memòria abans del 16 de juny.
  • Les comissions faran arribar la proposta de data de la primera reunió del mes de setembre a direcció.
  • La data del Plenari es modifica: es farà el dimecres 7 de juny, a les 20h.
  • La propera Gestora – Consell Escolar es farà el dimarts 27 de juny a les 16h.

Aprofitem per dir-vos que aquesta reunió va ser un èxit d’assistència i de participació! Gràcies a tots i a totes!

L’activitat de Dansem que han fet avui els alumnes de CI ha estat tot un èxit!. Hem estrenat un banderí com a escola i els nens i nenes de 1r i 2n han fet unes danses molt ben ballades. Enhorabona!

Aquesta setmana els alumnes de CM han estat fent una activitat d’orientació al parc del Bugarai. Hem après a interpretar un mapa i a saber orientar-nos amb ell mentre elaborem la piràmide dels aliments.

Us fem saber que la comissió Escola Verda organitza una sortida el diumenge 28 de maig al matí per fer una segona inspecció del projecte Rius. Us esperem a les 10.30h a la porta de l’escola. Animeu-vos, ara que fa calor i ve de gust mullar-se, a veure si som força colla!!

Des de la comissió d’Extrescolars ens informen que les activitats extraescolars finalitzaran el 31 de maig, a excepció de l’activitat de natació que acabarà el 20 de juny.

Us recordem que davant l’amenaça dels polls a les aules és absolutament necessari que preneu les mesures oportunes per eliminar-los. En cas que el vostre fill o filla en tingui us recordem que ha de fer el tractament i posteriorment cal revisar periòdicament per comprovar que definitivament no hi hagi polls ni llémenes.

Us fem saber que els berenars de 6è de divendres a la tarda finalitzen avui. Les famílies de 5è podeu adreçar-vos als pares i mares de 6è per tal que us expliquin com s’han organitzat i anticipar-vos el funcionament del sistema de berenars que podreu fer el curs vinent.

Us convoquem a una xerrada reflexiva a càrrec de la Policia Local per a reflexionar sobre els usos de les noves tecnologies i els perills de la xarxa. Amb el títol Infància amb mòbil? us animem a participar d’un debat interessant i d’absoluta actualitat. Us esperem el dia 30 a les 17h al menjador de l’escola, no hi falteu!

Reserveu la tarda del dissabte 17 de juny per celebrar la Festa de fi de curs i el sopar comunitari de tancament del curs. No us ho perdeu!

Feliç cap de setmana de primavera calorosa!

Caldes de Montbui, 26 de maig de 2017