Dissabte passat es va fer la Jornada Ara els toca a ells organitzada per la comissió Comunitat – Escola de Pares. Malgrat la poca participació es van treballar els àmbits previstos i es va fer una tertúlia per a reflexionar i compartir idees.

Ahir es va celebrar l’Audiència Pública convocada pel Consell d’Infants de Caldes. Enhorabona a tots els consellers i conselleres per la feina ben feta!

Us heu fixat que avui teníem romans per l’escola? Els alumnes de P4 han fet un taller a Thermàlia sobre la vida i indumentària dels romans. Han après un munt de coses!

Us recordem que dimecres dia 24 hi ha reunió de Comissió Gestora a les 20h, a la biblioteca de l’escola. Us hi esperem!

Us fem saber que la comissió Escola Verda organitza una sortida el diumenge 28 de maig al matí per fer una segona inspecció del projecte Rius. Us mantindrem informats.

Us fem saber que els berenars de 6è de divendres a la tarda finalitzaran el dia 2 de juny. Per aquest motiu les famílies de 6è conviden a totes les famílies de 5è a venir aquest darrer dia per tal d’explicar-los com s’han organitzat i anticipar-los com funciona el sistema de berenars que podran fer el curs vinent. No hi falteu! Serà una trobada constructiva i pràctica!

Anoteu a la vostra agenda el divendres 26 de maig, ja que els alumnes de 1r i 2n participaran a l’activitat Dansem. Totes les famílies que esteu interessades en assistir-hi us esperem al camp de futbol de  Castellar del Vallès de a les 10,15h.

Informem a totes les famílies que podeu passar per secretaria a recollir els documents per sol·licitar els Ajuts pel menjador i/oels Ajuts econòmics per material escolar i llibres que s’hauran d’entregar del 15 al 26 de maig a l’Ajuntament.

Properament us convocarem a una xerrada informativa a càrrec de la Policia Local per a reflexionar sobre els usos de les noves tecnologies i els perills de la xarxa.

Les famílies de P5 i CI no us oblideu de fer la motxilla de colònies per als vostres fills i filles! Marxen dilluns i estan nerviosos i emocionats.

Bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 19 de maig de 2017