Aquesta setmana els alumnes de 5è, 3r i 4t  han anat de colònies i s’ho han passat molt bé! Han viscut una experiència molt positiva que recordaran molt de temps.

La Comissió Comunitat Escola de pares ens recorda que demà dissabte 13 de maig al matí hi ha la  jornada en comunitat al pati de l’escola. Us hi esperem a partir de les 10,30h.

D’altra banda, el diumenge 16 de maig us convidem a participar a l’actuació de neteja de la Riera de Caldes. L’actuació s’emmarca dins el projecte Let's clean up Europe i consisteix en fer una recollida popular de residus.

Des de la comissió d’extraescolars s’informa que els entrenaments del Rosario Sánchez ja estan a punt de començar. Així doncs, la setmana vinent començaran els entrenaments i només us heu de posar en contacte amb els vostres entrenadors per a qualsevol dubte o aclariment.

Us recordem que el dijous dia 18 de maig  a les 18,30h es celebrarà l’Audiència Pública Infantil. Aquest és un acte obert a tota la ciutadania i us animem a assistir-hi per conèixer tot el que han fet els alumnes del Consell d’Infants durant aquest 2016/17.

Anoteu a la vostra agenda el divendres  26 de maig, ja que els alumnes de 1r i 2n participaran a l’activitat Dansem. Totes les famílies que esteu interessades en assistir-hi  us esperem al camp de futbol de  Castellar del Vallès de 10.30h a 11.30h.

Famílies, us seguim animant perquè participeu en les sessions de grups interactius. Dijous vinent al matí,  a partir de les 10h, els alumnes de 6è també en faran!

Informem a totes les famílies que podeu passar per secretaria a recollir els documents per sol·licitar els Ajuts pel menjador i/oels Ajuts econòmics per material escolar i llibres que s’hauran d’entregar del 15 al 26 de maig a l’Ajuntament.

Us comuniquem que avui hi havia només un voluntari per preparar la fruita dels divendres. Ja fa setmanes que la participació ha minvat molt i per això us recordem que tota ajuda és benvinguda. Podeu col·laborar de 9 a 11h segons us convingui. Ser-hi mitja hora, quedar-vos una horeta o ser-hi durant tot el procés (recollida de fruita a les aules, preparar la macedònia i repartiment dels bols a les aules) Voluntaris/àries, us esperem la setmana vinent.  Gràcies per ser-hi avui Enric!

Bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 12 de maig de 2017