Us fem saber que aquesta setmana els alumnes de 6è han realitzat les proves de competències bàsiques amb normalitat.

A partir de la setmana vinent els alumnes d’EP de l’escola començaran a anar de colònies. Els grups de 5è, 3r i 4t seran els primers a marxar. Gaudiu molt de l’experiència!

Us fem saber que en reunió de Comissió Gestora del passat dimecres dia 3 es van prendre els següents acords:

-       El dissabte 13 de maig al matí es farà una jornada en comunitat al pati de l’escola (us adjuntem el cartell de la jornada amb tota la informació)

-       Propera Gestora: 24 de maig, a les 20h

-       Proper Plenari: Dijous 8 de juny, a les 20h.

Us informem que s’ha posat sorra nova als dos sorrals d’educació infantil. Per aquest motiu us demanem que vetlleu perquè els vostres fills i filles juguin al sorral sense abocar a fora la sorra que hi acabem de dipositar.

Des de la comissió d’extraescolars s’informa que els entrenaments del Rosario Sánchez començaran la setmana del 15 de maig. No obstant, enguany s’ha acordat que tots els alumnes de les quatre escoles de Caldes faran 3 entrenaments i per aquest motiu, els grups que entrenen divendres i tenen partit el dia 2 de juny, podran començar a entrenar la setmana del 8 de maig. Per a qualsevol dubte, adreceu-vos al vostre entrenador/a. Podeu consultar el calendari d’entrenaments a l’entrada de l’escola.

Us convidem a participar a l’actuació de neteja de la Riera de Caldes el proper diumenge dia 14 de maig. La Comissió Escola Verda ja hi ha participat en altres ocasions i enguany vol seguir col·laborant amb aquesta jornada que s’emmarca dins de la campanya de Let's clean up Europe.

Us recordem que l’Associació Cívica Calderina organitza el concurs de dibuix Sebastià Badia. Amb els treballs guanyadors es faran unes catifes de flors en la festivitat de Corpus. Els alumnes de primària que estiguin interessats en participar-hi han de parlar amb les tutores perquè elles els explicaran les bases del concurs. Els treballs es podran presentar fins el 15 de maig.

Comenceu a anotar-vos a l’agenda el dijous dia 18 de maig perquè a les 18,30h es celebrarà l’Audiència Pública Infantil. Aquest és un acte obert a tota la ciutadania i us animem a assistir-hi per conèixer tot el que han fet els alumnes del Consell d’Infants durant aquest 2016/17.

Us esperem diumenge 6 de maig al Parc de l’Estació, a la Festa en defensa de l’educació pública.

Bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 5 de maig de 2017