Volem fer extensiu el nostre agraïment a totes les persones que van col·laborar en la representació de la llegenda de St. Jordi el passat diumenge 23 d’abril, al parc de l’Estació. Un any més, felicitem a tots els nens i nenes de 4t perquè ens van fer gaudir una bona estona. Enhorabona per la feina feta!

Us informem que s’ha organitzat una xerrada adreçada als entrenadors del Torneig Rosario Sánchez amb la finalitat de donar-vos eines i reflexionar sobre valors i esports.

Títol: Els súperpoders de l'entrenador

Com ajudar un jugador o com destrossar-lo

Dia: dimarts, 16 de maig de 2017

Hora: 19 hores

Lloc: Les Cases dels Mestres (Sales A i B)

Formador: Enric M. Sebastiani i Obrador

Recordeu que avui, a les 16,30h els entrenadors esteu convocats a una reunió amb la comissió d’extraescolars per compartir les bases i dinàmiques del torneig.

Us informem d’un canvi d’horari que afecta als alumnes que canten a la Coral. A partir d’avui els passaran a buscar a les aules a les 16,30h. Recordeu que l’activitat acaba a les 17h.

Us comuniquem que per previsió de pluja la Festa en defensa de l’educació pública es trasllada al dissabte 6 de maig. La festa es farà al Parc de l’Estació d’11 a 19h. Encara sou a temps de reservar el tiquet per l’arrossada!

Us fem saber que en sessió de treball del Consell Escolar Municipal es van fer públiques les preinscripcions dels centres cara el curs 2017/18 i vam seguir treballant el document del PEC.

Us informem que ahir es va fer la cloenda del Lecxit a sala Noble de Can Rius. Donem gràcies a tots els alumnes i a tots els mentors que han participat d’aquest programa durant aquest curs!

Us recordem que l’Associació Cívica Calderina organitza el concurs de dibuix Sebastià Badia. Amb els treballs guanyadors es faran unes catifes de flors en la festivitat de Corpus. Els alumnes de primària que estiguin interessats en participar-hi han de parlar amb les tutores perquè elles els explicaran les bases del concurs. Els treballs es podran presentar fins el 15 de maig.

Caldes de Montbui, 28 d'abril de 2017