La cloenda del projecte Sardatic del passat cap de setmana va ser un èxit malgrat la pluja. Els nens i nenes de 4t van ballar molt bé i van gaudir d’una tarda de diumenge ben diferent!

Aquest passat dilluns alumnes de l’Institut Manolo Hugué van venir a fer un Taller de sabó a l’aula de 6è. Ha estat una experiència molt interessant i esperem que en puguem compartir moltes més. La televisió VOTV en va fer un breu reportatge que us animem a veure.

Ahir es va celebrar una activitat al Parc de l’Estació organitzada pel Consell d’Infants. Els joves consellers van organitzar una gimcana amb proves pensades per fer-nos reflexionar sobre el respecte per l’entorn i les persones, en el marc del Projecte Educatiu de Caldes, el PEC. Va ser una tarda lúdica i divertida, plena de desitjos, idees i propostes.

Aquest matí els alumnes d’educació infantil i cicle inicial han estat fent les tradicionals mones de Pasqua. Aquesta tarda les hem pogut degustar i hem comprovat que estaven boníssimes! Gràcies a totes les persones voluntàries que hi han col·laborat.

Totes les persones que ens heu comunicat que voleu formar part del jurat del Concurs Literari de St. Jordi quedeu convocades el dimarts dia 18 d’abril a les 16h al despatx de direcció.Farem l’obertura dels treballs, els llegirem i en seleccionarem els guanyadors/es.

Amb motiu dels tallers que farem per St. Jordi, el proper divendres dia 21 d’abril no hi haurà esmorzar comunitari de fruita. Cada alumne haurà de portar el seu entrepà o esmorzar amb normalitat.

Us informem, a més, que la comissió de Biblioteca ha organitzat una sessió de contacontes pel divendres 21 a les 16,45h. Us esperem a la biblioteca amb ganes de gaudir de l’espectacle!

Us recordem que totes les famílies que veniu a recollir els vostres fills a extraescolars us podeu esperar a fora l’escola perquè el monitor de l’activitat els acompanyarà fins a la sortida.

La comissió d’extraescolars ens informa que el taller de hoquei ha estat un èxit i que, amb motiu de la gran demana que hi ha hagut, es continuarà fent durant els mesos d’abril i maig; els divendres, de 16,30 a 17,30h per a P4, P5 i 1r. El preu serà 8€ les dues setmanes del mes d’abril i 16€ el mes de maig. Adreceu-vos a la Sònia Lozano, mestra d’educació física, per a qualsevol aclariment i per fer les inscripcions.

Pel que fa al Rosario Sánchez, recordeu que falten entrenadors per alguns equips. Apunteu-vos a la graella de l’entrada de l’escola, si us interessa. La reunió d’entrenadors serà el 28 d’abril a les 16,30h al menjador de l’escola. Les inscripcions al Rosario seran del 26 al 28 d’abril.

Ens retrobem dimarts dia 18 d’abril. Bona Setmana Santa!

Caldes de Montbui, 7 d'abril de 2017