Us fem saber que la jornada de portes obertes del passat divendres va anar molt bé! Van venir moltes famílies a interessar-se pel nostre projecte d’escola i gràcies a tots els voluntaris i voluntàries que vàreu estar col·laborant vam poder ensenyar tots els espais de l’escola, vam anar responent els seus dubtes i explicant les línies de la nostra comunitat. Merci a tots els qui us hi vau implicar!

Ja sabeu que fins el 4 d’abril estem en període de formalitzar les sol·licituds de preinscripció. Aquelles famílies que ja teniu un fill/a al centre i heu de matricular algun germà o germana a P3, recordeu de fer-ho.

En sessió de Consell Escolar Municipal d’aquesta passada setmana vam estar treballant les línies del PEC (Projecte Educatiu de Caldes).

Dilluns vinent a les 20h hi ha reunió de la Comissió Gestora a la biblioteca de l’escola. Us hi esperem!

Us informem que els alumnes que fan Lecxit faran una activitat a la biblioteca de Caldes el proper dijous dia 30 de març, a les 17’15h. Els mentors esperaran els alumnes a les 16,30h a l’entrada de l’escola, faran un berenar conjuntament i marxaran junts fins a la biblioteca municipal.

Des de la comissió d’extraescolars ens informen que la setmana vinent trobeu una graella a la porta de cada classe per tal de formar els equips del Rosario Sánchez. Els qui hi vulgueu participar, no us oblideu d’apuntar-vos! Després de Santa Santa podreu formalitzar les inscripcions fent el pagament de 6€.

Ja sabeu que els membres de la Coral faran una actuació el proper 31 de març a la residència d’avis La nostra llar, de Can Valls. Molta sort en aquest primer bolo!

Quedeu tots convidats a la cloenda del projecte Sardatic que es farà el proper diumenge 2 d’Abril a Can Rius, a la tarda. Els nens i nenes de 4t faran una ballada de sardanes juntament amb alumnes d’altres escoles del poble. No us ho perdeu!

Enguany seguirem celebrant el concurs literari de St. Jordi i per això ens cal tenir un jurat amb moltes ganes de llegir els treballs dels alumnes i seleccionar-ne alguns. Si esteu interessats en formar part d’aquest jurat, adreceu-vos al despatx de direcció.

Ens retrobem dilluns. Bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 24 de març de 2017