Aquesta tarda farem la jornada de portes obertes a l’escola. Esteu convidats a participar-hi! La xerrada informativa serà a les 17,30h al menjador. Ja sabeu, a més, que com cada divendres, compteu amb la venda dels berenars de 6è al pati.

Aquesta setmana s’han incorporat dos voluntaris més al Lecxit. Donem la benvinguda a la Lurdes i el Jordi! Estem molt contents i agraïts de tot el treball fet pels mentors i voluntaris. Un any més, i gràcies a la seva col·laboració, estem donant continuïtat a aquest programa que, de forma lúdica, ajuda als nens i nenes a millorar la comprensió lectora.

Tenim la gran satisfacció d’informar-vos que els membres de la Coral de l’escola faran el seu primer bolo i cantaran a la residència d’avis La nostra llar, de Can Valls. Molta sort!

Us recordem que ens cal un treball conjunt famílies, mestres i alumnes per tal de seguir les directrius del programa d’Escola Verda. No us oblideu de reciclar els residus que generen els vostres fills i filles durant l’esmorzar o berenar al pati, de cuidar les plantes i arbres i de mostrar-vos sensibles vers el medi ambient! Des de la comissió d’Escola Verda, estan detectant que hi ha molts plàstics de canyetes dels sucs al terra. Si us plau, recordeu que teniu papereres grogues per a dipositar-los-hi!

Des de la comissió d’extraescolars ens informen que l’activitat de zumba per adults té places lliures. Si voleu ballar, riure, i posar-vos en forma passant-ho bé no dubteu en apuntar-vos-hi! Us fem saber que els tallers de bàsquet i hoquei organitzats per la comissió han tingut molt bona acollida per part de tothom.

Us informem que els darrers dies de pagament de la loteria seran el 22 i el 24 de març a partir de les 16,30h.

Dimarts vinent dia 21 de març hi ha sessió de Consell Escolar Municipal per a treballar sobre el PEC, Projecte Educatiu de Ciutat.

Comenceu a anotar-vos la data del 2 d’abril a la tarda a l’agenda perquè els alumnes de 4t us conviden a venir a la ballada de sardanes que faran com a cloenda del projecte Sardatic. Us mantindrem informats en els propers xiulets.

Molt bon cap de setmana! Es comencen a respirar els aires de primavera... gaudiu-los!

Caldes de Montbui, 17 de març de 2017