Tots els alumnes de l’escola han gaudit i participat al llarg d’aquesta setmana del Carnaval. Grans i petits hem seguit les consignes de Sa Majestat el Rei Carnestoltes i hem passat uns dies plens de diversió i gresca.

Enguany, a més, hem celebrat el Dijous Gras d’una forma ben especial: fent una sortida per l’entorn de Caldes. Ha estat fantàstic gaudir dels entorns del nostre poble tot recuperant la tradició de menjar truita, botifarra d’ou i coca de llardons!

Aquesta tarda, i amb la col·laboració i gran posada en escena dels alumnes de 6è, hem acomiadat al Rei Carnestoltes al gimnàs tot ballant agrupats per colors i fent xerinola. Ha estat extraodinari!

Ja sabeu que demà es fa la rua pel poble i que tots els qui vulgueu podeu venir disfressats de cowboys per acompanyar la diligència que els membres de la COFE han preparat per enguany. Us informem que tots els qui vulgueu participar a la rua quedeu convocats al Passeig del Remei, a les 16’45h.

Recordem que la propera reunió de Comissió Gestora serà el proper dijous dia 2 de març, a les 20,30h, a la biblioteca de l’escola.

La Comissió de biblioteca informa que el mateix dijous 2 de març a les 15 h es farà una sessió de treball per a continuar les tasques de manteniment de llibres i de l’espai. D’altra banda, els membres de la comissió també us conviden a una nova sessió de Contacontes el proper divendres 3 de març a les 17h a la biblioteca de l’escola. Us hi esperem!

Recordeu que el Departament d’Ensenyament ha publicat les dates de preinscripció del curs 2017/2018. El termini de presentació de sol·licituds per al segon cicle d’educació infantil i educació primària serà del 23 de març al 4 d’abril.

Us informem que farem la jornada de portes obertes el divendres 17 de març, a la tarda.

La Comissió Comunitat Escola de pares ha fet un canvi de calendari i ens informa que el dimarts 28 de febrer i el 7 de març faran el taller de danses africanes. L’activitat es farà a partir de les 16’45h a la pista de bàsquet del pati. Hi sou tots convidats!

El proper dilluns dia 27 és dia de lliure disposició i, per tant, és festiu. Així doncs, ens retrobem el dimarts dia 28 a l’escola.

Molt bon cap de setmana de Carnaval a tothom!

Caldes de Montbui, 24 de febrer de 2017