Seguim amb la iniciativa del Xiulet digital. Ja sabeu que si el voleu rebre només ens ho heu de comunicar.

Aquesta mateixa tarda hem rebut la visita del Sr. Carnestoltes i ens hem aplegat tots al gimnàs de l’escola per a donar-li la benvinguda. Com cada any, els alumnes de 6è han estat els seus portaveus i ens han fet arribar les consignes que hem de seguir la setmana vinent.

Esteu preparats per a una setmana esbojarrada? Teniu ganes de riure i passar-ho bé? Doncs només cal que seguim les instruccions d’aquest rei tan divertit:

Dilluns: Anirem disfressats del que vulguem! Reis, pirates, princeses, marietes, bruixots, bombers... que es noti que comença la disbauxa!

Dimarts: Anirem ben estrafolaris! Amb una americana o camisa ben elegant i xandall posat, amb corbata i roba d’esport. Visca l’extravagància!

Dimecres: Tots de ferits, lesionats i malalts.

Dijous: Serà el dia del cap! Portarem barrets, perruques, màscares, cascos... tot per adornar i fer visible el nostre cap eixelebrat!

Divendres: Serà el dia dels colors! Cada nen/a haurà de decidir de quin color vol anar vestit. De vermell, blau, verd, groc, lila o rosa, aquestes són les opcions que el Rei Carnestoltes ens ha donat. De cap a peus del color escollit!

Aprofitem l’ocasió per explicar-vos que enguany celebrarem el dijous gras o llarder. Totes les classes farem una sortida per conèixer l’entorn de Caldes i amb l’excursió compartirem les menges típiques d’aquesta costum. Així doncs, us convidem a portar botifarra d’ou, truita o coca de llardons el proper dijous dia 2 de març. Us avancem les excursions que farem:

P3 i P4: Molí d’en Ral                               P5 i 4t: Torre Marimon

1r i 2n: Font de les escales                      3rA i 3rB: Font del dimoni

5èA i 5èB: Torre Roja (tot el dia)              6è: La Pedrera (tot el dia)

Els usuaris de menjador de CS haureu de notificar a la Minerva si voldreu el servei picnic abans de dimarts dia 21.

La COFE continua amb els preparatius del Carnaval! Ja sabeu que us esperem els divendres a partir de les 16’30h a la biblioteca de l’escola per a treballar-hi.

La Comissió d’Extraescolars organitzarà dos tallers gratuïts per als alumnes, un de bàsquet i un altre de hoquei. Les activitats es realitzaran del 6 al 31 de març seguint el següent calendari:

-       Bàsquet per a educació primària, de12,30 a 13,30h.

Dilluns per als alumnes de CS (dies 6, 13, 20 i 27 de març)

Dimarts per als alumnes de CI (dies 7, 14, 21 i 28 de març)

Dimecres per als alumnes de CM (dies 8,15, 22 i 29 de març)

-       Hoquei per a P4 i P5, divendres de 16,30 a 17,30h

(dies 3, 10, 17, 24 i 31 de març)

Les entitats que fan possible la realització d’aquests tallers són el CN Caldes i el Club Hoquei Caldes. Per a formalitzar les inscripcions adreceu-vos a la Sònia Lozano, mestra d’Educació Física i Psicomotricitat. El termini d’inscripció és del 20 al 24 de febrer.

Recordeu que la Comissió Comunitat Escola de pares està organitzant un taller de danses africanes pels dies 20 i 27 de febrer i 6 de març, a les 16,45h. Anoteu-vos les dates!

El Departament d’Ensenyament ha publicat les dates de preinscripció del curs 2017/2018. El termini de presentació de sol·licituds per al segon cicle d’educació infantil i educació primària serà del 23 de març al 4 d’abril. Us avancem que la jornada de portes obertes serà el divendres 17 de març a la tarda.

Molt bon cap de setmana a tothom!

Caldes de Montbui, 17 de febrer de 2017