Avui és el primer dia que pilotem el Xiulet digital amb la finalitat d’estalviar paper i agilitzar la comunicació entre nosaltres. Esperem que els qui el rebeu per correu us sentiu satisfets amb la iniciativa. Si alguna família vol rebre’l via mail només ens ha de fer arribar la seva adreça electrònica adreçant-se a secretaria. No obstant, de manera excepcional, avui alguns l’haureu rebut per duplicat.

Us comuniquem que en sessió de Consell Escolar i de Comissió Gestora del passat dijous es va informar del tancament econòmic del 2016 i del pressupost del 2017. Alhora, es va acordar el següent:

-       Totes les comissions han de revisar el text que s’està redactant per al plafó informatiu de les Comissions. Cal donar el vist-i-plau abans de dimecres vinent, dia 15 de febrer.

-       Els alumnes de P4 no participaran al Rosario Sánchez. Aquesta decisió es va prendre en consens després d’un debat en relació a les capacitats i habilitats maduratives dels infants.

Us podeu anotar a l’agenda la propera reunió de Comissió Gestora, que serà el proper dijous dia 2 de març, a les 20,30h, a la biblioteca de l’escola.

Us informem que les actes de les reunions d’aquests òrgans de govern de l’escola estan al despatx de direcció i que qualsevol família que les vulgui consultar només cal que s’adreci a l’Equip Directiu.

El Departament d’Ensenyament ha publicat les dates de preinscripció del curs 2017/2018. El termini de presentació de sol·licituds per al segon cicle d’educació infantil i educació primària serà del 23 de març al 4 d’abril.

Us recordem que volem oferir a l’alumnat l’oportunitat de dedicar-se a la lectura també en temps d’esbarjo i, per això, de manera voluntària, els nens i nenes d’Educació Primària que ho vulguin podran disposar de l’espai de biblioteca per a gaudir de llibres, còmics i revistes tots els dimarts a l’hora del pati.

Recordeu que la COFE està preparant el Carnaval! Ens agradaria ser molta colla per a començar a preparar una autèntica diligència de l’Oest, que ens acompanyarà a la rua. Ja sabeu que us esperem els divendres a partir de les 16’30h a la biblioteca de l’escola per a treballar-hi.

La Comissió Econòmica ens informa que els qui vulgueu cobrar la Loteria podreu adreçar-vos a la saleta de les comissions el divendres 10 i 24 de febrer o el 10 de març, a partir de les 16,30h. El dimarts 28 de febrer a la tarda també us podran atendre. Aquests seran els darrers dies per a formalitzar el cobrament.

La Comissió Comunitat Escola de pares està organitzant un taller de danses africanes pels dies 20 i 27 de febrer i 6 de març, a les 16,45h. Anoteu-vos les dates!

Molt bon cap de setmana a tothom!

Caldes de Montbui, 10 de febrer de 2017