Aquesta setmana us volem informar dels següents temes:

Aquest mes de febrer pilotarem una iniciativa. Totes les famílies que hagueu donat el vostre correu electrònic rebreu el Xiulet en format digital per tal que el pugueu llegir còmodament quan us sigui més útil. La voluntat de fer el Xiulet digital és reduir l’estalvi de paper i agilitzar la comunicació entre nosaltres.

Des de la Comissió de Biblioteca, i en coordinació amb les persones del Lecxit, s’està treballant per obrir la Biblioteca una tarda a la setmana i facilitar als nens i nenes i a les famílies que ho vulguin que hi vagin a llegir, a consultar llibres, a estudiar, a fer deures... Hi haurà una o dues persones de referència de 16’30 a 17’30h que, de forma voluntària, dedicaran el seu temps a l’escola. Si algú de vosaltres està interessat en col·laborar-hi, passeu pel despatx o adreceu-vos a la Montse Giralt, cap d’estudis i tutora de P4.

A la vegada us demanem que si teniu llibres en bon estat i voleu fer una donació a l’escola, estarem agraïts i contents de rebre’ls. Adreceu-vos als membres de la comissió.

Volem oferir a l’alumnat l’oportunitat de dedicar-se a la lectura també en temps d’esbarjo i, per això, de manera voluntària, els nens i nenes d’Educació Primària que ho vulguin podran disposar de l’espai de biblioteca per a gaudir de llibres, còmics i revistes tots els dimarts a l’hora del pati.

Convoquem una reunió de Consell Escolar i Comissió Gestora per al proper dijous dia 9 a les 18h a la Biblioteca de l’escola.

La comissió Comunitat Escola de pares es reunirà el proper dimecres dia 8. Des d’aquesta comissió ens informen que ahir el grup d’anglès per adults va fer la seva primera sessió de treball. Va ser tot un èxit! Ja sabeu que es reuneixen els dijous de 19’45 a 20’45h a la biblioteca. Hi sou tots convidats!

Recordeu que la COFE està preparant el Carnaval d’enguany. Ens agradaria ser molta colla per a començar a preparar una autèntica diligència de l’Oest, que ens acompanyarà a la rua. Quedeu tots convocats el divendres dia 10 a partir de les 16’30h a la biblioteca de l’escola. No us oblideu de començar a preparar els barrets, les botes, les camises de quadres... típiques del cowboys!

Us comuniquem que s’ha obert un nou període de matriculació de cursos de català per a adults. Les inscripcions són del 6 al 10 de febrer. Us podeu adreçar a l’Oficina de català de Caldes situada a les Cases dels Mestres.

Molt bon cap de setmana a tothom!

Caldes de Montbui, 3 de febrer de 2017