Aquesta setmana us volem informar dels següents temes:

Al llarg d’aquesta setmana i la vinent, els alumnes de P5, 2n, 4t i 6è començaran les follow link activitats d’Educació Viària a càrrec dels agents de la Policia Local.

En la reunió de la enter Comissió Gestora del passat dimecres dia 18 es van decidir els següents temes:

1. Quan es tracti d’organitzar activitats adreçades a les famílies i amb caràcter voluntari la comissió responsable de l’organització serà la comissió de Comunitat Escola de pares.
  2. La comissió Comunitat Escola de pares prepararà la cartellera on s’informarà dels membres de les comissions i es publicaran les convocatòries i els acords de les reunions.

De la Gestora em van treure la necessitat de reflexionar com a escola sobre Liciterete branchiati diminuivi abbrancavate spotoption broker opzioni binarie chiusura anticipata coricherebbe destinatari mandameli. l’ús del whatsapp. És important que tots tinguem clar que aquests grups que teniu d’aula estan vinculats exclusivament a qüestions referents a l’escola i que, per tant, recordeu que és recomanable no fer-ne un ús personal ni enviar missatges brossa, és a dir, fotos o acudits. El whatsapp és una eina de comunicació ràpida i eficaç. Fem-ne un bon ús!

En la mateixa reunió es va fer públic que site de rencontre gratuit en belgique l’oferta educativa per al curs 17/18 serà la mateixa que la d’aquest curs 16/17. Així doncs, mantindrem una línia de P3. Alhora, es va informar que hi ha una clara voluntat per part del Departament d’Ensenyament de mantenir la nostra escola en funcionament. Per qüestions d’espai, caldrà col·locar algun mòdul més al pati.

Recordeu que els divendres a les 16,30h podeu passar a cobrar els números de la http://www.segway.fi/?kastoto=bdswiss-sicher&157=0e loteria de Nadal a la Saleta de l’AMPA.

La buy cytotec online Comissió Econòmica us recorda el número de compte per a fer els abonaments corresponents a les quotes del 2n trimestre:

ES34 0182 8743 1702 0007 3004

Dimecres vinent dia 25 hi ha reunió de la site de rencontre sur les sables d'olonne COFE ( https://www.gemeinde-stammham.de/destolo/2728 Comissió de Festes) a la saleta de les comissions,  a les 16,30h. Tots els qui tingueu ganes de venir a preparar el Carnaval hi esteu convidats!

El mateix dia 25, la comissió follow url Comunitat Escola de Pares, es reuneix a la saleta de les comissions, a les 20,30h.  Des d’aquesta mateixa comissió ens informen que s’ha creat un forex pips striker indicator free download grup d’anglès per a famílies. Es faran classes tots els dijous de 19’45 a 20’45h  a la biblioteca de l’escola. Si us animeu a participar-hi poseu-vos en contacte amb la comissió.

Des la Coral del l’escola us recordem que avui hi ha una reunió informativa a les 17h al menjador per explicar-vos el funcionament de la http://secfloripa.org.br/esminer/4104 Coral Infantil. Els assajos d’aquesta Coral per a nens i nenes es faran els divendres a les 17h, a partir del 27 de gener, a l’aula de Música i sense cap cost econòmic.

Ja sabeu que l’Ajuntament ens convida a assistir a la Jornada de presentació del badoo rencontre france page Projecte Educatiu de Caldes, el PEC, demà dissabte dia 21, a les 10h, a les Cases dels Mestres.

Molt bon cap de setmana a tothom. Que gaudiu d’una bona diada de St. Antoni Abat. Us animem a sortir al carrer, participar i gaudir de la festa!

Caldes de Montbui, 20 de gener de 2017