Aquesta setmana us volem informar dels següents temes:

El passat divendres 16 de desembre, en sessió de Plenari, vam procedir a l’elecció dels nous càrrecs de l’AMPA. Agraïm a la Raquel Puig i el Fèlix de Blas la tasca i dedicació de tots aquests anys que han estat al capdavant de l’AMPA i donem la més sincera benvinguda als nous membres: Marta de la Riva, com a presidenta de l’AMPA, Pep Gaspar com a vicepresident i Pep Poch com a vocal. Us informem que la Marta Masclans i el Pep Sola  continuen en el càrrec de secretària i tresorer respectivament.

La Comissió Econòmica informa que a partir d’avui podreu passar a cobrar els números de la loteria de Nadal. L’horari d’atenció serà els divendres a les 16,30h a la Saleta de l’AMPA.

Les famílies que pagueu directament al banc o a través de transferència bancària cal que feu arribar a secretaria el comprovant de pagament de la segona quota abans del dia 20 de gener.

Us anomenem algunes activitats destacades que han fet els nens i nenes a l’inici d’aquesta setmana:

• assistència al Consell d’Infants Municipal a càrrec dels alumnes de 5è i 6è.
  • realització de l’activitat “El drac de quatre colors” sobre reciclatge adreçada als més menuts de l’escola.
  • jocs a les aules amb les joguines de les festes de Nadal. S’ho han passat molt bé!

Dimecres dia 18 a les 20h es convoca una reunió de Comissió Gestora a la biblioteca de l’escola. Hi sou tots convidats!

L’Ajuntament ens convida a assistir a la Jornada de presentació del Projecte Educatiu de Caldes, el PEC, el dissabte dia 21, a les 10h, a les Cases dels Mestres.

EL PEC és un espai de reflexió i participació ciutadana on es multipliquen els agents que són partícips de l'educació dels calderins i calderines al llarg de tota la vida i en tots els àmbits de relació del municipi.

El PEC és un instrument que entén l’educació com un procés permanent d’aprenentatge i anima a la ciutadania a comprometre’s  amb l’objectiu de construir col·lectivament el poble educador que volem.

Des del grup impulsor de la Coral del l’escola us informem que tenim previst formar una Coral Infantil amb els alumnes. Per aquest motiu, convoquem a totes les famílies interessades, el proper divendres dia 20 de gener a les 17h al menjador per a fer una reunió informativa. Els assajos d’aquesta Coral Infantil es faran els divendres a les 17h, a partir del 27 de gener, a l’aula de Música i sense cap cost econòmic.

Molt bon cap de setmana a tothom.

Us desitgem un bon inici de trimestre!

Caldes de Montbui, 13 de gener de 2017