Aquesta setmana us volem informar dels següents temes:

Avui és el darrer dia que l’alumnat de tercer posa la paradeta amb llibres usats. La família de l’Anna dóna les més sinceres gràcies a tots els qui hi heu participat.

La Comissió Econòmica informa que totes les famílies que pagueu amb domiciliació bancària, us cobrarem el pagament de la segona quota durant la darrera setmana de desembre. Les famílies que pagueu directament al banc rebreu el full de pagament el darrer dia d’aquest trimestre,  dijous 22, perquè pugueu efectuar l’ingrés corresponent al banc.

El passat divendres 2 de desembre es va constituir el nou Consell Escolar, que ha quedat format per les següents persones:

Representant famílies

Esther Casadesús

Eva Gabriel

Sara Dionisio (nova)

Antònia Salmerón

Cristina Tramullàs

Meritxell Zanuy (nova)

Representant mestres

Esther Casajuana

Carme Castany

Emma Garcia (nova)

Mª Mercè Puiddueta (nova)

Representant PAS

Juan Àlex

Representant Ajuntament

Mª Pilar Aznar

Equip Directiu

Marta Mas

Mari Luz Escútia

Rosa Montiel

Des d’aquí donem les més sinceres gràcies a tots els membres sortints del Consell, Patricia Giménez, Fèlix de Blas, Núria Marín i Montse Giralt.

Ahir vàreu rebre una circular de la Comissió de Festes (COFE). No us oblideu de portar alguna cosa per omplir les paneres! Torrons, neules, cava, galetes, olives, vi...

Recordeu que dimecres 21 hi haurà el concert de Nadal al gimnàs de l’Escola. Hi sou tots convidats! Els vostres fills i filles han de dur pantalons foscos i una camisa o samarreta blanca. A més a més, els alumnes d’Educació Infantil han de dur un barret vermell de Pare Noel. Després del Concert de Nadal la COFE farà el sorteig de les paneres de Nadal i, en acabar, podreu anar a les aules dels vostres fills i filles a menjar torrons.

Dimecres 21 és el darrer dia de TOTES les activitats extraescolars tant de migdia com de tarda. Dijous no hi haurà cap activitat extraescolar exceptuant calaix de sastre que es farà per a tot l’alumnat que ho hagi sol·licitat prèviament a la Minerva.

Dijous 22 el servei de menjador oferirà a tot l’alumnat que es queda a dinar un àpat extra de Nadal. Els nens i nenes que es vulgui quedar esporàdicament aquest dia cal que ho diguin a la Minerva a primera hora del matí.

Dijous 22 és l’últim dia d’Escola d’aquest trimestre i l’horari serà de 9 a 13h. Els nens i nenes que facin ús del servei de menjador es podran quedar fins a les 15’30h.

Dimecres 18 de Gener, a les 16’45h, farem la primer gestora del nou trimestre.

Us desitgem unes molt bones festes de Nadal i ens retrobarem dilluns 9 de gener.

Molt bon cap de setmana a tothom.

Caldes de Montbui, 16 de desembre de 2016