Aquesta setmana us volem informar dels següents temes:

L’alumnat de tercer de primària està molt content de la rebuda i participació que ha tingut la paradeta que organitzen els dimarts i divendres per recollir fons per a la malaltia de l’Anna. Moltes gràcies a tots!

Dimecres dia 7 a les 16,30h, a la saleta de les Comissions,  la Mª del Mar recollirà les matrius dels  talonaris venuts de la Loteria. Cal anar-los retornant. Si algú vol butlletes soltes passeu pel despatx. El preu per butlleta és de 2,5€. No volem que ningú es quedi sense!

Per acord del consell de delegats del proppassat dimarts es va acordar per unanimitat que la setmana del 12 al 17 de desembre no es podrà beure aigua amb l’ampolleta individual. Aquesta mesura és per sensibilitzar a l’alumnat i aconseguir que no es jugui a “batlle flip challenge”, “tirar ampolles a l’aire”. Els nens i nenes hauran de beure directament de les fonts de l’Escola. Famílies ajudeu-nos a que durant aquest dies els/les vostres fills/es no portin l’ampolleta de casa. Gràcies!

Finalment hi ha un canvi en la data del Plenari. El realitzarem el divendres 16 de desembre a les 16,45h al menjador de l’Escola amb un únic punt en l’ordre del dia:

ü  Presentació i consens per la renovació de membres de la junta de l’AMPA.

Tothom hi és convidat!

Dimecres 7 de desembre a les 16,45h es farà la constitució del nou Consell Escolar. Seguidament procedirem a aprovar la Programació Anual de Centre.

Dimecres 21 hi haurà el concert de Nadal al gimnàs de l’Escola. Hi sou tots convidats! Us informem que per aquest dia els vostres fills i filles han de dur pantalons foscos i una camisa o samarreta blanca. A més a més, els alumnes d’Educació Infantil han de dur un barret vermell de Pare Noel.

Recordeu que avui hi ha reunió de la Comissió d’extraescolars i divendres 16 hi haurà la primera sessió del “Conte-Contes”.

Diumenge 4 de desembre hi ha un  Concert Benèfic de Nadal a les 13h i a les 18h,  a la sala noble de Can Rius. Els beneficis es donaran per la investigació de la dermatomiositis Juvenil que està fent l’Hospital St. Joan de Déu. El tiquet d’entrada valdrà 3€. N’hi podeu  demanar a la Gisela, mare del Marc de 6è i de l’ Anna Martínez de 3r.

Aquest cap de setmana hi ha la Fira de Nadal, gaudiu-la!

Molt bon cap de setmana a tothom.

Caldes de Montbui, 2 de desembre de 2016