Divendres 2 hi ha votacions al Consell Escolar de les 14,45h a les 17,30h. Esperem que tothom vingui a votar a dues de les quatre candidates, que són:

1. Rosa Càtedra, mare del Roger i la Laura
  2. Sara Dionisio mare de l’Enzo
  3. Patricia Gimenez, mare del Jofre i el Biel
  4. Txell Zanuy, mare de la Marta i la Magalí.

No hi falteu! L’Escola la fem tots i totes!

Durant aquesta propera quinzena hi ha previstes les següents reunions i activitats:

ü  Comissió de Biblioteca, dijous 1 de desembre a les 16,45h.

ü  Comissió d’extraescolars, divendres 2 a les 16,30h.

ü  Dijous 15 a les 16,45h hi haurà Plenari amb un únic punt en l’ordre del dia:

-      renovació dels membres de l’AMPA.

ü  Divendres 16 hi haurà la primera sessió del “Conte-Contes”.

ü

Necessitem participació  a totes les comissions! Animeu-vos-hi! Tothom hi és convidat!

El proper diumenge 4 de desembre hi ha un  Concert Benèfic de Nadal a les 13h i a les 18h,  a la sala noble de Can Rius. Els beneficis es donaran per la investigació de la dermatomiositis Juvenil que està fent l’Hospital St. Joan de Deu. El tiquet d’entrada valdrà 3€. Li podeu  demanar a la Gisela, mare del Marc de 6è i de l’ Anna Martínez de 3r. Avui, per aquesta mateixa causa, l’alumnat de 3r de Primària posen una paradeta per a vendre llibres usats. La posaran dimarts i divendres a les 16,30h. Tot al preu d’un euro. També es vendran bolígrafs i carmanyoles.

Si algun familiar vol provar el nou menú de l’Escola pot fer-ho. Tots els dies de la setmana menys dimecres. Cal avisar a les 9h del mateix dia  a la coordinadora, la Minerva i fer l’abonament del tiquet.

Esperem que el concert de Santa Cecília us hagi agradat. Enhorabona a tots els membres de la Banda! També a tots els familiars i mestres que han  participat  a la Coral. Que ens han fet passar una molt bona estona musical. Si hi ha algú que li han agafat ganes de cantar que vingui,  el proper divendres a les 17,30h. Hi sou tots convidats.

Ahir va haver-hi reunió de la comissió Gestora. A l’anvers d’aquest fullet hi ha els acords.

Molt bon cap de setmana a tothom.

Caldes de Montbui,  25 de novembre de 2016

COMISSIÓ GESTORA

Acords

1. Es recorda que el dia 5 de desembre es farà Consell Escolar.
  2. El dia 16 de desembre es farà la primera activitat de Conte Contes a la biblioteca.
  3. Sortirà al xiulet del dia 25 de novembre que la biblioteca quedarà oberta a les tardes dels dijous per tal que els alumnes hi treballin fins a les 17,30h. Els alumnes de CM i CS podran anar-hi sols i els d'EI i CI hauran d’anar-hi acompanyats d’un adult. S'acorda també que es farà un llistat per tal que els nens i nenes que vulguin fer ús d'aquest servei s'apuntin. Es permetrà ser un màxim de 10 alumnes. Tot a partir de la setmana del 28 de novembre.
  4. Sortirà al xiulet del dia 25 que les famílies que vulguin poden venir a provar el nou menú del menjador, previ avís a les 9h del matí a la coordinadora de menjador.
  5. Per les goteres de la porxada es farà demanda a l'ajuntament per tal de trobar una solució.
  6. Es decideix assumir l'ajuda per als alumnes que han de fer ús del servei de menjador per temes conductuals i necessitats socials. Es valoraran les actuacions.
  7. Es decideix enviar watsaps de SOS  per demanar familiars per preparar la fruita de demà divendres.
  8. Es recorda que demà dia 25 hi haurà la paradeta d'alumnes de 3r amb llibres usats i bolígrafs per a recollir diners solidaris.
  9. La comissió TIC TAC ha de fer una proposta pel bon funcionament dels watsaps de l'escola.
  10. S'acorda que la COFE es responsabilitzarà també de dinamitzar la decoració de l'entrada de l'escola.
  11. Comunitat Escola de Pares portarà una proposta de protocol de funcionament de comissions.

Dijous 24 de novembre de 2016