El proper dijous 24 hi ha reunió de la Comissió Gestora a les 19h, amb el següent ordre del dia:

-      Roda de comissions

-      Torn obert de paraules

Hi ha molta roba perduda dels vostres fills i filles. Està guardada en un baül instal·lat a l’entrada de l’edifici. La majoria de peces no porten el nom. Passeu a mirar si n’hi ha de vostres.

Un grup de nenes de 3r de Primària ha tingut la idea de fer una paradeta per a vendre  llibres usats. Tothom podrà donar llibres que estiguin en bones condicions. Hi haurà una caixa per deixar-los a l’entrada principal de l’Escola. Ho vendran dimarts i divendres a les 16,30h al preu d’un euro. També es vendran bolígrafs. Tots els guanys es donaran a l’hospital Sant Joan de Deu per la investigació de la malaltia Dermatomiositis Juvenil, que afecta a la nostra alumna Anna. Aquest espai quedarà inaugurat el proper divendres 25 de novembre.

Divendres passat es va fer la primera trobada de la coral de l’Escola. Els assajos seran divendres de 17,30 a 19h. Animeu-vos-hi!

Divendres vinent hi haurà el concert de Santa Cecília a les 16h. Actuarà la Banda, “Els Bandolers del Calderí”. També hi haurà una sorpresa amb músics convidats. No us ho perdeu!

Divendres 2 de desembre de 14,45 a 17,30h hi haurà la votació al Consell Escolar. La propera setmana sortiran les candidatures dels familiars que es presenten com a candidats.

Aquest cap de setmana es fa un passeig al voltant de la Riera de Caldes organitzat per la UAB. Tothom que vulgui conèixer, caminar o fotografiar aquest indret queda convocat a les 9,30h al TOC, c. Font i Boet. A les 11h hi haurà una xocolatada per a tots els participants.

La comissió de Biblioteca està organitzant pel proper divendres 1 de desembre l’Hora del Conte.  Us mantindrem informats.

Molt bon cap de setmana a tothom.

Caldes de Montbui, 18 de novembre de 2016