El proper dijous 24 hi ha reunió de la Comissió Gestora a les 19h, amb el següent ordre del dia:

-      Roda de comissions

-      Torn obert de paraules

Hi ha molta roba perduda dels vostres fills i filles. Està guardada en un baül instal·lat a l’entrada de l’edifici. La majoria de peces no porten el nom. Passeu a mirar si n’hi ha de vostres.

Un grup de nenes de 3r de Primària ha tingut la idea de fer una paradeta per a vendre  llibres usats. Tothom podrà donar llibres que estiguin en bones condicions. Hi haurà una caixa per deixar-los a l’entrada principal de l’Escola. Ho vendran dimarts i divendres a les 16,30h al preu d’un euro. També es vendran bolígrafs. Tots els guanys es donaran a l’hospital Sant Joan de Deu per la investigació de la malaltia Dermatomiositis Juvenil, que afecta a la nostra alumna Anna. Aquest espai quedarà inaugurat el proper divendres 25 de novembre.

Divendres passat es va fer la primera trobada de la http://beachgroupcommercial.com/?kachalka=apriconto-trading-on-line&1f4=ae coral de l’Escola. Els assajos seran divendres de 17,30 a 19h. Animeu-vos-hi!

Divendres vinent hi haurà el conocer mujeres aguascalientes concert de Santa Cecília a les 16h. Actuarà la Banda, “Els Bandolers del Calderí”. També hi haurà una sorpresa amb músics convidats. No us ho perdeu!

http://colombiatourstickets.com/?viowq=sites-de-rencontre-%D0%93%C2%A9pingl%D0%93%C2%A9s-par-la-cnil&79b=4b Divendres 2 de desembre de 14,45 a 17,30h hi haurà la votació al Consell Escolar. La propera setmana sortiran les candidatures dels familiars que es presenten com a candidats.

Aquest cap de setmana es fa un passeig al voltant de la Riera de Caldes organitzat per la UAB. Tothom que vulgui conèixer, caminar o fotografiar aquest indret queda convocat a les 9,30h al TOC, c. Font i Boet. A les 11h hi haurà una xocolatada per a tots els participants.

La comissió de Biblioteca està organitzant pel proper divendres 1 de desembre l’Hora del Conte.  Us mantindrem informats.

Molt bon cap de setmana a tothom.

Caldes de Montbui, 18 de novembre de 2016