Ahir al Plenari:

-  Vam aprovar el tancament econòmic del curs 2015/16 explicant algunes de les inversions realitzades: compra d’un carro de portàtil i millora del material de les aules.

-  Vam aprovar el pressupost per al curs 2016/17 així com les quotes corresponents:

1r pagament

Juliol

2n pagament

Desembre

3r pagament

P3 i P4

P5 i CI

CM

-  Vam fer el seguiment de propostes de l’anterior Plenari.

-  Vam informar de la visita de la directora dels Serveis Territorials MVO, la Sra. Carmina Pinya.

-  Vam acordar prescindir del servei de mútua privada per accidents escolars. A partir d’aquest curs, els alumnes seran derivats al Centre de Salut de Caldes.

-  La Presidenta de l’AMPA i el vicepresident, la Raquel i el Fèlix, van presentar la seva dimissió. Va quedar pendent la renovació d’aquests dos membres de la Junta.

-  Es va notificar que properament hi haurà convocatòria d’eleccions al Consell Escolar.

Dimarts vinent dia 25 d’octubre es farà la formació de tots els voluntaris que col·laboraran amb el projecte Lexcit. Encara sou a temps d’apuntar-vos! Teniu més informació a l’anvers del full.

La comissió d’extraescolars comunica que l’activitat de Zumba s’obre a alumnes de 2n d’Educació Primària. Si hi ha nens i nenes interessats a venir a ballar poden venir dijous vinent a provar l’activitat. En cas que decidiu formalitzar la matrícula poseu-vos en contacte amb la Sònia Lozano, mestra d’Educació Física.

La Comissió Comunitat - Escola de Pares ens informa que hi ha 8 persones apuntades per formar part de la Coral de l’Escola, però que només una d’elles és una veu masculina. Us animem a participar-hi! A la vegada us informem que el dia 26 d’octubre es presentarà la mestra que durà a terme l’activitat d’anglès per a adults. Tots els apuntats quedeu convocats a les 19,30h a la biblioteca de l’escola.

Ja tenim número de la Loteria de Nadal, és el 87.748.  La Mª del Mar Val, mare de l’Alejandro de 3r, repartirà els talonaris a la saleta de l’AMPA. A veure si entre tots fem una calaixet per alguna despesa.

La COFE ens recorda que el dia 31 d’octubre ja s’apropa i... tenim a la tocar la Celebració de la Castanyada! Us demanem que al llarg de la setmana vinent cada nen i nena porti 10 castanyes i que totes les famílies que pugueu venir el dia 31 al matí a torrar-les passeu pel despatx a dir-ho. Els alumnes de P3 a 2n faran panellets a les aules. Tots els qui vulgueu participar d’aquesta activitat, parleu amb les respectives tutores. Alhora, reserveu-vos al calendari la tarda del dilluns 31 perquè danses al pati i menjarem castanyes plegats.

A partir d’avui els familiars de sisè iniciaran els berenars. Cada divendres posaran la paredeta i tothom podrà gaudir d’un bon berenar a bon preu.

Recordeu que a partir del dia 2 de novembre el menjador anirà a càrrec de l’empresa Tresmes. Els usuaris del servei rebreu un fullet informatiu i un formulari de dades per omplir i retornar als tutors el més aviat possible. Per a qualsevol dubte adreceu-vos a la Minerva.

Caldes de Montbui, 21 d'octubre de 2016