Aquesta setmana us informem dels següents temes:

Ahir dijous vam fer Comissió Gestora, entre altres coses, vam organitzar l’ordre del dia del Plenari previst per dijous 20, a les 20h:

-      Seguiment de propostes del curs passat.

-      Renovació si s’escau de càrrecs de l’AMPA.

-      Informacions vàries: Assegurança, quota integrada, canvi empresa de menjador...

Hi sou tots convidats, no hi falteu!

L’activitat extraescolar de Zumba dels alumnes que inicialment estava prevista pels divendres al migdia s’ha canviat a dijous, en el mateix horari, de 12,30 a 13,30h. Si algú hi està interessat, encara hi ha places. Adreceu-vos a la Sònia, mestra d’Educació Física de l’escola.

La Comissió Comunitat - Escola de Pares ens informa que hi ha 8 persones apuntades per formar part de la Coral de l’Escola, però que només una d’elles és una veu masculina. Papes, oncles, avis, voluntaris... us animem a participar-hi!

Ja tenim número de la Loteria de Nadal és: el 87.748.  La Mª del Mar Val, mare de l’Alejandro de 3r és l’encarregada d’organitzar-ho.  A partir d’avui a la saleta de les Comissions (saleta de l’AMPA) repartirà talonaris a tots els familiars que vulgueu vendre butlletes. A veure si entre tots fem una calaixet per alguna despesa.

El proper divendres 21 els familiars de sisè iniciaran els berenars. Posaran la paredeta i tothom podrà gaudir d’un bon berenar a bon preu.

Divendres 21 us convidem a participar a arranjar la saleta de les Comissions (saleta de l’AMPA).  Els familiars volem tenir un espai acollidor  i pràctic per donar informació a tota la Comunitat.

A partir del proper diumenge 15 d’octubre s’inicia a Granollers i a Sant Celoni  el “Cinema en Català”. Aquest diumenge a les 16,15h està programada la pel·lícula “Zootròpolis”.

Avui les AMPES de les escoles públiques de Caldes, agrupades en torn a la Plataforma Som Escola Pública, han organitzat un acte lúdic i solidari en el marc de la Capvuitada de Festa Major per recollir fons pel camp alternatiu de refugiats  d’Eko (Grècia). A les 17h a la plaça Romà Martí. Al final hi ha una xocolatada per a tothom que hi participi.

Molt bona Capvuitada!

Caldes de Montbui, 14 d-octubre de 2016