Ens fa il·lusió comunicar-vos que estem convertint la sala de psicomotricitat en un espai de joc simbòlic. Hem comprat mobles i estris per ambientar-la i per posar-la en marxa molt aviat, necessitem familiars que ens ajudin a muntar-la. Si algú ens pot donar un cop de mà que ens dirigeixi a la Montse Giralt,  tutora de P4. Gràcies.

El proper dijous 15 a les 16,45h a la Biblioteca  hi ha reunió de la Comissió Gestora. Entre altres coses en l’ordre del dia hi ha la preparació del proper Plenari, previst pel dijous 20 a les 20h. És important que vingui algun membre de cada Comissió.

En el Ple Municipal del proppassat dijous 27 es van aprovar les festes locals. Durant aquest curs serà festa dilluns 5 de juny de 2017.

Els familiars de l’alumnat de sisè de Primària obriran la paradeta dels berenars, el proper divendres 21 d’octubre.

En la reunió de delegats de classe de dimarts passat es va valorar la utilització del pati a partir de les 16,30h. Tornem a insistir que l’Escola no té cap obligació de mantenir els patis oberts a partir d’aquesta hora. És responsabilitat de l’adult que està al càrrec de l’alumne/a de seguir la normativa de no tirar residus al terra i classificar-los al contenidor, no malmetre  les pales, galledes i material divers, no anar amb bicicleta ni amb patinet pel patí, no malgastar l’aigua de les fonts... tot l’alumnat en hores lectives segueix aquestes normes.

Recordeu que continuarem realitzant el Programa Lecxit, tu pots fer molt per la lectura! Necessitem voluntaris que tinguin ganes d’acompanyar alumnes de l’Escola i ajudar-los a trobar el gust per a la lectura. Adreceu-vos al despatx o directament amb la Sara Dionisio, mare de l’Enzo de 1r, per omplir la fitxa de voluntariat. Els familiars que us hi vulgueu implicar rebreu una formació el dimarts 25 d’octubre a la tarda a la casa dels mestres.

Les AMPES de les escoles públiques de Caldes, agrupades en torn a la Plataforma Som Escola Pública, han organitzat un acte lúdic i solidari en el marc de la Capvuitada de Festa Major per recollir fons pel camp alternatiu de refugiats  d’Eko (Grècia). Un grup de catalans, entre ells un calderí han construït una escoleta, una biblioteca, una petita farmaciola, un espai de trobada,  entre altres coses, tot això està servint,  per poder dignificar la situació d’uns milers de refugiats que actualment es troben retinguts al camp militar de Vasilika. És una concentració solidària en favor d’aquests refugiats que estan esperant que s’obrin les fronteres cap a Europa. Serà el proper divendres 14 d’octubre a les 17h a la plaça Romà Martí. Al final hi haurà una xocolatada per a tothom que hi participi.

Molt bona festa Major. Ens retroben dijous 14.

Caldes de Montbui, 7 d'octubre de 2016