La Festa de les Comissions del passat diumenge va ser tot un èxit! La Drum Circle a càrrec de Pau Gimeno i amb els instruments de percussió ens va fer passar una molt bona estona! A més, els nens i nenes van poder fer activitats engrescadores i les famílies vàreu poder conèixer millor el funcionament i organització de les comissions. Gràcies a totes les noves famílies que us hi heu incorporat! Si encara no ho heu fet i podeu no dubteu a fer-ho!

Aquesta setmana ens ha visitat el nou Inspector de zona del nostre Servei Territorial, el Sr. Joan Bartra. Li hem ensenyat els espais de l’escola i hem mantingut una primera trobada formal amb ell.

Us recordem que les activitats extraescolars comencen la setmana vinent. Finalment es podran realitzar totes les activitats a excepció de bàsquet i anglès a Cicle Superior. L’activitat de robòtica ha tingut tant èxit que s’han hagut de planificar dos dies per a desenvolupar-la. Uns alumnes la faran dimecres de 12,30 a 13,30h i uns altres el divendres de 16,30 a 17,30h. A la cartellera principal de l’escola i al plafó d’Educació Infantil podeu consultar els espais on es faran totes les activitats extraescolars.

Ja us vam informar que enguany continuarem realitzant el Programa Lecxit, tu pots fer molt per la lectura! Necessitem voluntaris que tinguin ganes d’acompanyar alumnes de l’escola i ajudar-los a trobar el gust per a la lectura. Adreceu-vos al despatx o directament amb la Sara Dionisio, mare de l’Enzo de 1r, si us ve de gust participar-hi! Els familiars que us hi vulgueu implicar rebreu una formació el dimarts 25 d’octubre.

Aquest diumenge dia 2 d’octubre al matí, de 10 a 15h, es celebrarà al carrer Montserrat la Fira Outlet organitzada per la UCIC. Durant el matí es faran tallers a càrrec dels Geganters de Caldes i hi haurà monocicles i un inflable per als nens i nenes. No us ho perdeu!

Us informem que les AMPA de les escoles públiques de Caldes, agrupades en torn a la Plataforma Som Escola Pública, estan organitzant un acte lúdic i solidari en el marc de la Capvuitada de Festa Major. Us informarem d’aquesta qüestió en propers Xiulets.

Molt bon cap de setmana a tothom!

Caldes de Montbui, 30 de setembre de 2016