Aquest proper diumenge dia 25 de setembre a partir de les 11h farem la Festa de les Comissions al pati de l’escola. Cada comissió organitzarà una activitat ja sigui d’aigua, amb pintura, retallant... totes pensades per a passar-ho d’allò més bé! Com a cloenda de l’acte, a les 12,30h tots plegats podrem participar a una Drum Circle a càrrec de Pau Gimeno, musicoterapeuta que ens farà emocionar i gaudir amb instruments de percussió. No hi falteu! Tothom hi és convidat!

El pati de l’Escola, com molt bé sabeu, està obert a totes les famílies a partir de les 16,30h. Ha de ser un espai de relació entre tots els membres de la comunitat educativa. Us demanem que respecteu les normes que tots els nens i nenes segueixen en l’horari escolar. Entre altres normes no es pot utilitzar el llit elàstic, cal utilitzar els contenidors per classificar les deixalles, no es pot jugar a futbol i no es poden utilitzar bicicletes o patinets pel recinte escolar.

Aquest dimarts dia 20 ens va visitar l’alcalde Sr. Jordi Solé juntament amb la regidora i la tècnica d’ensenyament municipal. Van passejar per l’edifici i el pati i van entrar a algunes aules. Ens van desitjar molt bon curs a tots i a totes.

Dimecres van fer la Cercavila per sensibilitzar-nos a tots plegats que no cal utilitzar el cotxe, que podem anar a l’Escola i a molts altres llocs caminant, amb bicicleta, amb patinet... A partir d’aquest dia molts alumnes participen al Joc de Mou el Cul.

Enguany continuarem realitzant el Programa del Lecxit, tu pots fer molt per la lectura! Necessitem familiars que tinguin ganes d’acompanyar alumnes de l’escola i ajudar-los a trobar el gust per a la lectura. Amb aquest fullet us donem informació.

Us fem saber que el dimecres dia 28 de setembre hi haurà sessió de Consell Escolar a les 16,45h a la biblioteca.

La setmana vinent els alumnes de 1r i 2n aniran d’excursió a St. Esteve Sesrovires per conèixer el procés de la verema.

Caldes de Montbui, 23 de setembre de 2016