L’escola ha tornat a obrir les portes amb normalitat. Enguany la plantilla de mestres ha estat molt estable i ens  fa il·lusió dir-vos que estem molt contents de com han anat aquests primers dies.

Al llarg d’aquesta primera setmana els nens i nenes de P3 han fet l’adaptació a l’escola. Us donem la benvinguda! Avui divendres els infants de P4 i P5 han fet una sortida pel poble i s’ho han passat d’allò més bé!

Us informem que el proper diumenge dia 25 de setembre a partir de les 11h farem la Festa de les Comissions al pati de l’escola. Serà una festa familiar, lúdica i plena de tallers per a tots els nens i nenes. Cada comissió organitzarà una activitat per a passar-ho d’allò més bé! Com a cloenda de l’acte, a les 12,30h tots plegats podrem participar a una Drum Circle a càrrec de Pau Gimeno, musicoterapeuta que ens farà emocionar i gaudir amb instruments de percussió. En el proper xiulet us farem arribar el programa de la festa. Us hi esperem a tots i a totes!

La setmana vinent celebrem la Setmana de la Mobilitat. El dimecres dia 21 farem la Cercavila i sortirem tots a les 8,30h del Parc de l’Estació amb la Xaranga i vindrem caminant a l’escola envoltats de música i ball. A partir d’aquest dia els vostres fills i filles podran participar al Joc de Mou el Cul. Es tracta que arribeu a peu a l’escola per tal que els voluntaris, en el parc del Bugarai, us segellin la targeta que avui hem repartit a l’alumnat. Si us ve de gust implicar-vos en l’activitat i voleu estar en els punts de marcatge, passeu pel despatx; ens falten voluntaris!

Avui, primer divendres del curs, hem fet l’esmorzar saludable de la fruita. Recordeu que per a tirar endavant aquesta activitat ens calen familiars que ens vinguin a ajudar a preparar-la. Ja sabeu que partir de les 9h, quan deixeu els vostres fills i filles, podeu anar al menjador i donar un cop de mà per pelar la fruita i organitzar els bols per a cada aula. Si veniu, passareu de ben segur una bona estona. Comptem amb vosaltres!

Estem lliurant la documentació per sol·licitar les beques de necessitats educatives especials. Passeu pel despatx si és del vostre interès.

Tots els qui vulgueu aprendre català ja us podeu anar a inscriure a les Cases dels Mestres.

Enguany continuarem realitzant el Programa del Lecxit, tu pots fer molt per la lectura! Necessitem familiars que tinguin ganes d’acompanyar alumnes de l’escola i ajudar-los a trobar el gust per a la lectura. En breu us informarem.

Desitgem a tothom un molt bon curs!

Caldes de Montbui, 16 de setembre de 2016