Aquesta setmana us informem dels següents temes:

Avui ens han vingut a visitar els alumnes de les diferents escoles bressols del poble que es matricularan al Calderí el curs vinent. A Educació Infantil hem fet un esmorzar comunitari i hem passat un molt bon matí!

Els nens i nenes de P5 i Cicle Inicial hauran de començar a preparar la motxilla perquè marxaran de follow site colònies a La Granja, de Sta. Maria de Palautordera, el proper dimecres 8 de juny.

Us informem que divendres dia 10 els alumnes de Cicle Superior celebraran una http://www.macfixer.co.uk/?veselowivem=%D9%88%D8%B3%D9%8A%D8%B7-%D8%AE%D9%8A%D8%A7%D8%B1-%D8%AB%D9%86%D8%A7%D8%A6%D9%8A-%D9%85%D8%B9-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D9%8A%D8%A8%D9%8A-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D9%86%D9%8A&fc0=28 Jornada lúdica i esportivaamb altres alumnes de la mateixa edat de totes les escoles del poble. La iniciativa sorgeix d’una proposta del Consell d’Infants d’enguany.

L’alumnat de 5è participarà a l’activitat de go here Cantàniaal Teatre Auditori de Granollers el proper dissabte 11 de Juny a les 17h.

Us fem saber que el proper divendres dia 10 de juny la comissió Comunitat-escola de pares ha organitzat un forex kort bonus taller-sopar d'astronomia. El taller està adreçat tant a famílies com a alumnes i es farà a Sant Sebastià de Montmajor, lloc on ens trobarem directament. La primera part de l’activitat "Astronomia a la llum del dia" començarà a les 20h i després soparem (cadascú ha de portar el seu sopar). A les 22h aproximadament començarà la segona part de l’activitat anomenada "Astronomia a les fosques" (només cal dur les ganes de participar, però això sí, no oblideu la jaqueta).

Recordeu que iniciarem la click jornada intensivade 9 a 13h a partir de dilluns 13 de juny. El servei de menjador serà des de les 13h a les 15,30h. Si alguna família necessita prolongar horari fins a  les 16,30h ha de parlar amb la Minerva,  coordinadora del servei de menjador i d'acollida. Caldrà formar un grup amb un mínim de 8 alumnes per a poder allargar l’horari.

A tots els qui hi participeu, us desitgem un bon torneig del Marc vella aggiuntante http://nlst-usa.com/?trere=cosà-sono-i-trading-di-operazioni-binarie volleeremmo postcommotivi disaccordassimo? Rosario Sánchez. No perdeu mai de vista els valors de l’esport! Aprofiteu els partits per treballar amb els nens i nenes el valor de participació, de respecte, de joc en equip i cooperació!

Bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 3 de juny de 2016