Aquesta setmana us informem dels següents temes:

Avui ens han vingut a visitar els alumnes de les diferents escoles bressols del poble que es matricularan al Calderí el curs vinent. A Educació Infantil hem fet un esmorzar comunitari i hem passat un molt bon matí!

Els nens i nenes de P5 i Cicle Inicial hauran de començar a preparar la motxilla perquè marxaran de 24option com erfahrungen colònies a La Granja, de Sta. Maria de Palautordera, el proper dimecres 8 de juny.

Us informem que divendres dia 10 els alumnes de Cicle Superior celebraran una rencontre en ligne allocinГ© Jornada lúdica i esportivaamb altres alumnes de la mateixa edat de totes les escoles del poble. La iniciativa sorgeix d’una proposta del Consell d’Infants d’enguany.

L’alumnat de 5è participarà a l’activitat de are kendall and harry dating yahoo Cantàniaal Teatre Auditori de Granollers el proper dissabte 11 de Juny a les 17h.

Us fem saber que el proper divendres dia 10 de juny la comissió Comunitat-escola de pares ha organitzat un http://thesagechoice.com/?strapon=site-de-rencontre-fille-africaine&b08=e4 taller-sopar d'astronomia. El taller està adreçat tant a famílies com a alumnes i es farà a Sant Sebastià de Montmajor, lloc on ens trobarem directament. La primera part de l’activitat "Astronomia a la llum del dia" començarà a les 20h i després soparem (cadascú ha de portar el seu sopar). A les 22h aproximadament començarà la segona part de l’activitat anomenada "Astronomia a les fosques" (només cal dur les ganes de participar, però això sí, no oblideu la jaqueta).

Recordeu que iniciarem la site rencontre gratuit plus de 50 ans jornada intensivade 9 a 13h a partir de dilluns 13 de juny. El servei de menjador serà des de les 13h a les 15,30h. Si alguna família necessita prolongar horari fins a  les 16,30h ha de parlar amb la Minerva,  coordinadora del servei de menjador i d'acollida. Caldrà formar un grup amb un mínim de 8 alumnes per a poder allargar l’horari.

A tots els qui hi participeu, us desitgem un bon torneig del diventare ricchi con opzioni digitali Rosario Sánchez. No perdeu mai de vista els valors de l’esport! Aprofiteu els partits per treballar amb els nens i nenes el valor de participació, de respecte, de joc en equip i cooperació!

Bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 3 de juny de 2016