Aquesta setmana us informem dels següents temes:

Estem molt contents de la celebració de la Festa del 10è aniversari. Tot i la pluja vàrem poder fer algunes activitats, un bon dinar i bufar les espelmes d’un gran i bon pastís. La banda dels Bandolers va amenitzar amb peces musicals  els parlaments previstos. Moltes gràcies a tothom!

Per al curs escolar 2016/2017, el termini de presentació de sol·licituds per als ajuts econòmics per a material escolar i llibres, per a l’assistència a les colònies escolars i per menjador serà del 17 al 27 de maig de 2016, ambdós inclosos. Passeu a recollir el paper de sol·licitud pel despatx. La documentació cal lliurar-la a l’Ajuntament de Caldes.

El dia 29 de maig la Cursa de Bombers es farà a favor de la malaltia de la nostra alumna, l'Anna. Per altra banda i per a la mateixa causa, dissabte 11 de juny hi haurà un concert de Gospel a l’església de Sarrià de Barcelona, hi haurà 60 cantants i molts músics. Hi sou tots convidats! Ja rebreu més informació.

Dimarts 16 és festa de lliure disposició a totes les escoles de Caldes. L’activitat extraescolar de natació d’aquest dia no es farà.

Recordeu que dijous 19 a les 16,45h hi ha reunió de la Comissió Gestora. Pel bon funcionament ha de venir un membre de cada una de les comissions. No hi falteu!

Molt bon llarg cap de setmana! Ens retrobem dimecres.

Caldes de Montbui, 13 de maig de 2016