Aquesta setmana us informem dels següents temes:

Ahir els representants del Consell d’Infants van participar a l’Audiència Pública a la Sala de Plens de l’Ajuntament. Els alumnes de Cicle Superior, la Dafne, el Nico, la Laura, el Pol, l’Àfrica i l’Oriol van demostrar ser uns excel·lents consellers i conselleres. Enhorabona!

Demà dissabte 7 de maig celebrarem la festa del 10è aniversari de l’Escola. Tothom hi és convidat! Mireu-vos el programa d’activitats. Us esperem a partir de les 10h al pati de l’escola! Ja sabeu que dinarem a partir de les 14h i que està previst fer uns parlaments a les 16h comptant amb la presència de l’alcalde de Caldes. Els qui tingueu previst quedar-vos a dinar recordeu de portar plats, gots, coberts, tovalles, tovallons i begudes de casa! Si no heu pogut comprar els tiquets de l’arrossada, podeu venir a dinar igualment amb les vostres menges.

Diumenge 8 de maig dins la campanya de la setmana Europea de la prevenció de residus, Let’s clean up Europe, netejarem la riera de Caldes. La trobada és a les 9h al TOC, c. Font i Boet 4 i acabarem a les 13h amb un aperitiu. Cal portar pantalons llargs, jersei de màniga llarga, calçat de recanvi i aigua. Tu pots fer molt pel Medi Ambient!

S’apropen els dies d’anar de colònies! A partir de la setmana vinent, els grups de P5 a 6è començaran a anar de colònies. Dijous i divendres vinent marxaran els alumnes de 3r i 4t d’Educació Primària. Alguns de vosaltres avui rebreu els darrers rebuts de pagament de colònies i de la resta de la quota pendent.

Us convoquem a la propera Gestora, dijous 19 de maig a les 16,45h al menjador de l’Escola.

Us informem que el proper dilluns 16 de maig és dia de festa nacional i que dimarts 17 és un dia de lliure disposició a les escoles de Caldes.

Molt bon cap de setmana.

Caldes de Montbui, 6 de maig de 2016