Aquesta setmana us informem dels següents temes:

Ahir l’alumnat de 4tB de la nostra Escola va fer la prova PRILS. Aquesta prova és del projecte PIRLS que estudia des de fa anys, en més de 50 països, el rendiment de l'alumnat de quart curs d’educació primària en una competència fonamental: la comprensió lectora. Aquest projecte ha estat dissenyat per analitzar i comparar les diferències entre sistemes educatius i contribuir, així, a la millora dels ensenyaments i els aprenentatges en tots els països. Ens ha fet il·lusió representar a Catalunya en aquest projecte. El resultats i les comparatives tarden mesos en fer-se públics.

Ahir molts representats de l’Escola alumnes, familiars, voluntaris, mestres... van anar a la sala de Can Rius a fer la cloenda del programa LEXCIT: “Tu també pots fer molt per la Lectura”. L’Iker de 5è va llegir un poema i la Fàtima de 4t va parlar de la seva experiència dins d’aquest projecte. La Maribel, mare d’en Manuel de P4, mentora, ens va explicar la seva. Aquest projecte  ha estat valorat positivament per part de tothom i van coincidir totes les Escoles que el curs vinent cal tornar-ho a repetir. Des d’aquí donem mil gràcies a tots els mentors.

El Calderí té moltes famílies provinents de l’Equador i ens han comunicat que des de Caldes moltes d’elles pateixen pels efectes del terratrèmol que ha assolat part d'aquest país. Ens han fet saber que AQUEST DISSABTE es farà una campanya de recollida de material:"Acopio de kits higiénicos". Es necessiten estris d'higiene personal (pastilles de sabó, raspalls i pasta de dents, compreses, tampons, bolquers...) aquesta recollida es farà davant del supermercat Mercadona i també a la Parròquia de Caldes. Si ho voleu també podeu fer donatius al compte corrent:

ES16 0049 5132 4225 1627 0535. Siguem solidaris, fem comunitat! "Todos somos Ecuador!"

Dissabte 7 de maig celebrarem la  festa 10è aniversari de l’Escola. Tothom hi és convidat! Mireu-vos el programa d’activitats!

Diumenge 8 de maig dins la campanya de la setmana Europea de la prevenció de residus, Let’s clean up Europe, netejarem la riera de Caldes. La trobada és a les 9h al TOC, c. Font i Boet 4 i acabarem a les  13h amb un aperitiu. Cal portar pantalons llargs, jersei de màniga llarga, calçat de recanvi i aigua.  Tu pots fer molt pel Medi Ambient!

Finalment el curs d’anglès adreçats als familiars ha quedat  ajornat per falta de quòrum. El curs vinent la Comissió intentarà tornar a fer la proposta.

Us convoquem a la propera Gestora, dijous 19 de maig a les 16,45h al menjador de l’Escola.

El proper dilluns 2 de maig és Festa Local.

Molt bon llarg cap de setmana

Caldes de Montbui, 29 d'abril de 2016