Aquesta setmana us informem dels següents temes:

Aquest proper diumenge es celebra la XXVIII Diada de la Bicicleta. Amb el donatiu d’1€ en el moment de fer la inscripció ajudareu a la investigació de la dermatomiositis juvenil, malaltia que afecta a una alumna de l’escola. Us animem a participar-hi!

El proper dijous dia 28 es fa la cloenda del programa Lecxit a les 17,30h a la Sala de Can Rius. Hi són convidats tots els alumnes que hi han participat així com les seves famílies i mentors.

A la Gestora d’aquesta setmana es van acordar totes les activitats que farem durant la Festa del 10è aniversari de l’escola, el proper 7 de maig. Properament us farem arribar el programa. Us avancem que hi haurà jocs gegants de fusta al pati, torneig de 3x3 de bàsquet, maquillatge, bombolles de sabó gegants. També farem una fotografia de tota la comunitat, dinarem plegats, la Banda de l’escola actuarà, festa de l’escuma... entre altres coses. Cal que us apunteu a les graelles de la COFE per preveure les persones que serem a l’arrossada per dinar. No obstant, si algú vol quedar-se a dinar i portar les seves menges també ho podrà fer.

El proper dimecres 27 els alumnes de 1r i 2n faran unes pancartes de roba en motiu del 10è aniversari. Si algunes famílies us animeu a ajudar-nos, esteu convidats. Ens trobarem a les 15h al distribuïdor de l’escola. Parleu amb la Marta Mas.

Us convoquem a la propera Gestora el dijous 19 de maig a les 16,45h al menjador de l’escola.

Aquest matí tots els alumnes hem estat fent tallers per celebrar la Diada de Sant Jordi. Ens ho hem passat molt bé! A la tarda hem repartit els premis als guanyadors del Concurs de Dibuix d’EI i del Concurs Literari d’EP d’enguany. Enhorabona a tots! Agraïm al jurat la feina feta i la seva dedicació i col·laboració.

Esperem trobar-vos a tots i a totes demà a les 12h al Parc de l’Estació per veure la representació de l’obra de St. Jordi a càrrec dels alumnes de 4t.

Recordeu que dilluns 2 de maig és Festa Local.

Molt bon cap de setmana... i molt bona Diada!

Caldes de Montbui, 22 d'abril de 2016