Aquesta setmana us informem dels següents temes:

A la darrera Gestora es va acordar convocar un How To Get Cytotec Prescription in Fairfield California Plenari pel proper  http://vitm.com/wp-content/plugins/wordpress-seo/admin/ajax.php dijous 14 d’abril a les 20h. Hi sou tots convidats. A l’entrada principal de l’escola trobareu una bústia on es recullen suggeriments i propostes per aportar elements de debat sobre l’actualitat de l’escola.

La propera piattaforme opzioni binarie giornaliere Gestora que serà el dimecres Tastylia Purchase 20 MG 20 d’abril, a les 20h.

Us informem que dilluns 11 i divendres 15 es podran fer les inscripcions al Torneig de Futbol follow link Rosario Sánchez. Enguany el cost de la inscripció serà de trading su opzioni digitali demo 6€.

Tots els alumnes que han participat al binäre optionen broker range LECXIT de totes les escoles de Caldes faran l’activitat Laboratori Biblioteca. Els nens i nenes del Calderí estan convocats a la Biblioteca municipal el dimarts vinent dia 12 a les 17h  conjuntament amb els nens i nenes de l’Escola Pia.

Des de la comissió Comunitat Escola de Pares s’informa que el ig markets binäre optionen erfahrungen curs d’anglès per a famílies es podrà fer si s’arriba a un mínim de 10 persones. Es faria els dimarts a les 20h i la durada de cada sessió seria d’una hora i mitja. La formació començaria al maig i podria continuar cara el mes de setembre. El dijous 14 i divendres 15 d’abril, de 16,30 a 18h, hi haurà una taula per a fer les inscripcions. Per a qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb la comissió: enter Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

La festa del vorrei iniziare a fare trading desè aniversari de l’Escola es celebrarà como conocer a la chica que te gusta el dissabte 7 de maig al llarg de tot el dia. Aneu-vos-ho apuntant a l’agenda! Les diferents comissions estan treballant per organitzar activitats: inflables, 3x3 de bàsquet, zumba... la COFE està organitzant una arrossada per dinar. Els qui us vulgueu quedar a dinar, apunteu-vos a partir de dilluns a les graelles de l’entrada de l’escola per fer un sondeig de quants serem..  Ajustarem el preu al màxim!

Recordeu que demà dissabte es celebra una jornada lúdica al Parc de l’Estació, organitzada per la source Plataforma Som Escola Pública. Els actes començaran a les 11h i finalitzaran a les 18,30h. Us hi esperem!

Us recordem també que diumenge a les 9h la Comissió d’Extraescolars ha organitzat una caminada. Us esperem al Pasqualet a les 9h.

El diumenge a la tarda esteu tots convidats a les 18h al Parc de Can Rius per veure la ballada de Sardanes a càrrec dels alumnes de 4t. Aquesta actuació s’emmarca dins el Projecte Sardatic.

Caldes de Montbui, 8 d'abril de 2016