Aquesta setmana us informem dels següents temes:

Us recordem que els alumnes de 4t seguiran fent la representació de l’obra de St. Jordi el dia 23 d’abril. La novetat d’enguany és que la Diada cau en dissabte i, per tant, farem la representació davant de més persones del poble. Quedeu tots i totes convocats/des a les 12h al Parc de l’Estació.

Necessitem alguns familiars per formar part del  jurat del Concurs literari de l’escola. A tots els  interessats us convoquem  divendres dia 15 a les 16h al despatx de direcció.

Dins del Projecte Sardatic que es fa a 4t de primària, enguany es celebrarà la Ballada de sardanes al Parc de Can Rius el dissabte dia 10 d’abril a les 18h. Us hi esperem!

Dimecres 6 d’abril a les 15h el grup Sardanístic de Caldes vindrà a l’escola per assajar amb les famílies i alumnes la ballada de sardanes. Si us hi voleu afegir, hi esteu tots convidats!

La Comissió d’Extraescolars ha organitzat una sortida a peu pels voltants del Pasqualet  per diumenge dia 10 d’abril a les 9h. Al llarg d’aquesta setmana es penjarà una graella per apuntar-vos-hi.

Us informem que dijous dia 14 d’abril hi ha Plenari a les 20h.

Recordeu que el període de preinscripció està obert fins el proper dijous dia 7 d’abril.

Molt bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 1 d'abril de 2016