Aquesta setmana us informem dels següents temes:

Divendres passat a la Jornada de Portes Obertes van venir moltes famílies a veure l’Escola. Us recordem que vam estrenar la nova App El Calderí. Es pot despenjar per a tot tipus de tauleta. Moltes gràcies a tots els familiars que vau fer d’amfitrions.

L’Associació contra el càncer de Caldes està col·laborant amb nosaltres fent tallers a diferents aules sobre els bons hàbits alimentaris i sobre la incidència del sol a la nostra salut, entre altres temes. El proper taller es farà dimarts 29 a les aules de P5 i 1r de Primària.

El període de preinscripció pel curs vinent serà des de dimarts 30 de març fins dijous 7 d’abril. Consulteu a la cartellera l’horari per lliurar els documents. S’han de matricular a P3 tots els infants nascuts l’any 2013. Aquells alumnes que ja estan matriculats enguany a la nostra Escola  i vulguin fer un canvi  cara el curs 2016/17 han de passar per la secretaria de l’Escola a buscar el número del seu expedient acadèmic per formalitzar la preinscripció  a l’altre centre educatiu escollit.

A la darrera Gestora es va acordar convocar un Plenari pel dijous 14 d’abril a les 20h. L’ordre del dia serà valorar el present de l’Escola i buscar estratègies de futur. Hi sou tots convidats. També es va posar data per la propera Gestora que serà el dimecres 20 d’abril. La festa del desè aniversari es celebrarà el dissabte 7 de maig al llarg de tot el dia. Aneu-vos-ho apuntant a l’agenda!

Dimarts passat va ser el darrer dia de l’activitat d’escacs. Ha estat un èxit! Esperem poder-la repetir.

Per fer una altre grup de zumba cal un mínim de 10 persones. Parleu amb la Sònia, mestra d’Educació Física si teniu un grup format.

Hi ha una alumna de l’escola de Cicle Inicial, l’Anna, que té una malaltia anomenada Dermatomiositis Juvenil, d'origen autoimmune i molt poc freqüent, que afecta a 4 nens de cada milió. La seva família està fent actuacions per recaptar fons per a la investigació d’aquesta malaltia. És per això que us animem a participar a la Caminada solidària a Cànoves a favor de l'Ana i un altre nen tractat a Sant Joan de Deu, el dia 3 d’abril. Cal fer una inscripció prèvia a través de Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Dilluns vinent dia 21 iniciem les vacances de Setmana Santa. L’Escola romandrà tancada fins dimarts 26.

Desitgem que gaudiu d’aquests dies de festa amb els vostres fills i filles.

Caldes de Montbui, 18 de març de 2016