Aquesta setmana us informem dels següents temes:

Avui Jornada de Portes Obertes. Esperem que hi hagi moltes famílies amb ganes de conèixer el nostre projecte. Ens fa il·lusió comunicar-vos que avui a la xerrada estrenarem la nova App El Calderí. Es pot despenjar per a tot tipus de tauleta. A la Web de l’escola hi ha el link. Us convidem a veure-ho i desitgem que us agradi. Aquesta aplicació ha estat possible gràcies al treball d’en Pep, pare de la Bruna de P3 i en José, pare d’en Pol de 3r, que també hi ha col·laborat.

Des de la Plataforma Som Escola Pública han organitzat una xerrada pel dijous vinent 17 de març a les 20,30 h a la sala de cuines de Can Rius. Es farà un col·loqui amb famílies de les Escoles Públiques de Caldes per ajudar a resoldre dubtes sobre l’ensenyament públic del nostre país. El col·loqui serà conduït per Oscar Martínez, vocal de la Junta General de la FAPAC. Hi sou tots convidats.

L’Associació contra el càncer de Caldes està col·laborant amb nosaltres amb tallers a diferents aules sobre els bons hàbits alimentaris i sobre la incidència del sol a la nostra salut, entre altres temes. L’Associació ens ha convidat dimarts 15 a l’Escola Pia a una xerrada sobre com explicar a un infant si un familiar pateix una malaltia oncològica.

Els alumnes de P3, P4, P5 1r i 2n faran les mones de Pasqua el divendres dia 18. Parleu amb les mestres del que heu de portar i oferiu-vos si podeu venir a farcir les mones. Aquest dia no hi haurà esmorzar comunitari de la fruita, l’alumnat haurà de portar l’esmorzar habitual.

Recordeu: Dilluns 14 de març a les 19 h, hi ha Consell Escolar i a les 20 h reunió de la Comissió Gestora. Ens trobarem a la Biblioteca. No hi falteu!

Dilluns vinent 21 iniciem les vacances de Setmana Santa. L’Escola romandrà tancada fins dimarts 26.

Molt bon cap de setmana!

Caldes de Montbui, 11 de març de 2016