Aquesta setmana us informem dels següents temes:

La Jornada de PORTES OBERTES és divendres 11 de març. Des de les 16h a les 19h es podrà visitar l’Escola. A les 17,30h hi haurà una xerrada informativa a càrrec de l’Equip Directiu, de mestres i familiars.

Dimarts 24 de febrer de 17,15 a 19,45h, a la Casa dels Mestres, es farà un taller gratuït adreçat a mestres i familiars impartit per la Sra. Marta Roig.  S’oferiran recursos i tècniques per ajudar a motivar als infants vers la lectura. Si algú està interessant en anar-hi cal que s’adreci a la Sara Dionisio,  mare de l’Enzo de P5.

Per motius personals s’han donat de baixa alguns voluntaris - mentors del programa LECXIT. Fem una crida a tothom: Necessitem voluntaris-  mentors per continuar amb programa LECXIT “Tu també pots fer molt per la Lectura”. L’activitat es realitza els dimecres o dijous de 16,30 a 17,30h. Hi participen alumnes de 4t, 5è o 6è de Primària. El programa finalitzarà la setmana de Sant Jordi.

Ahir a la reunió de la Comissió Gestora es va preparar la Jornada de Portes Obertes. Per aquesta Jornada necessitem familiars que ens ajudin a fer de guies amb les famílies visitants. Si us va bé fer aquesta tasca passeu pel despatx a apuntar-vos. Gràcies.

La propera Gestora serà el dilluns 14 de març a les 20h a la Biblioteca.

Necessitem familiars voluntaris que ens puguin ajudar a fer de paletes per muntar l’hort i també informàtics que ens puguin donar un cop de mà amb la WEB de l’Escola.

Avui han vingut a gravar el programa “Vallès Educa” a l’Escola. La primera emissió del programa serà  el proper dimarts 23 de febrer a les 18,30h en el canal VOTV-Canal Terrassa. Posteriorment es repetirà l’emissió cada dia de la setmana vinent. Moltes gràcies a tots els qui heu col·laborat!

Diumenge 21 de febrer és el dia internacional de la llengua per promoure la diversitat lingüística i cultural i el multilingüisme de la nostra societat. Es vol recordar els estudiants morts el 1952 en defensa de la llengua dels bengalís. Avui en dia es considera que la meitat de les 6.000 llengües del món corren perill. Hi ha elaborat un informe on es parla dels avantatges del pluralisme lingüístic i es pretén reflexionar sobre els tòpics que encara dificulten la normalització lingüística.

Un molt bon cap de setmana.

Caldes de Montbui, 19 de febrer de 2016