Des d’aquest fullet felicitem a totes les persones que van posar el seu granet de sorra per fer una Comparsa de Carnaval molt i molt lluïda. Es va aconseguir! Tothom ha manifestat que s’ho va passar molt i molt bé fent xerinola i ballant. El pastís que presidia la Comparsa està al vestíbul principal de l’Escola. El Calderí va guanyar el primer premi dels Esbroncs. Enhorabona a tothom!

Aquesta setmana us informem dels següents temes:

El divendres a la tarda al gimnàs de l’Escola i amb la presencia de tots els cursos es va fer el judici del Rei Carnestoltes i el vam acomiadar fins el proper any! Vam passar una tarda diferent disfressats de múltiples personatges i ballant al ritme de la música.

Per motius d’organització hem canviat la Jornada de PORTES OBERTES. Serà divendres 11 de març, des de les 16h a les 19h es podrà visitar el Centre. A les 17,30h hi haurà una xerrada informativa a càrrec de l’Equip Directiu, de mestres i familiars.

Hem de col·locar una tanca per delimitar l’hort de l’Escola. Necessitem ajuda d’algun familiar paleta o que tingui coneixements que pugui ajudar al Juan per fer aquesta petita instal·lació. Passeu pel despatx i us ho explicarem. Moltes gràcies.

Recordeu que el proper divendres 19 vindrà a gravar-nos el canal de televisió VOTV - Canal Terrassa pel programa El Vallès Educa. És important que tots els pares, mares o tutors dels nostres alumnes hagueu signat l’autorització dels drets d’imatge.

El proper dijous 18 a les 20h hi ha reunió de la Comissió Gestora. És molt important que vingui un representant de totes les Comissions. Cal organitzar la Jornada de Portes Obertes.  No hi falteu!

La Comissió de fruita ens recorda i us anima a que vingueu a participar en aquesta activitat que es fa cada divendres. No cal que sigui un compromís setmanal però si teniu dues hores lliures divendres al matí sereu benvinguts i benvingudes! Ens trobem al menjador de l’escola a les 9,15h.

Molt bon cap de setmana! Alerta que arriba l’hivern!

Caldes de Montbui, 12 de febrer de 2016