Aquesta setmana us informem dels següents temes:

El pastís del 10è aniversari ja està a punt de sortir del forn.

La COFE ens ha fet arribar les instruccions per a la Rua de demà dissabte:

Pel que fa a la disfressa :

1-    Tothom ha de portar roba negra o fosca  sota la roba de la disfressa de l’espelma.

2-    La flama que portem al cap és important que estigui subjectada amb clips per tal que no caigui durant la coreografia.

Pel que fa a l’horari:

1-    Dissabte a les 10h ens trobem a l’Escola per decorar el cotxe i acabar de muntar el pastís.

2-   La Rua comença a les 17,30h però ens trobarem a les 16,45h. El lloc de trobada és al Passeig de Remei cantonada amb el c/ Sant Sebastià de Montmajor. Es demana màxima puntualitat.

A cap alumne li agrada arribar tard a l’Escola, però davant la falta de puntualitat d’algunes famílies i pel bon funcionament de totes les classes, a partir de la propera setmana tornarem a fer quedar a  l’alumnat que arribi tard a consergeria i des d’allà ja portarem els nens i les nenes a les respectives aules. Us demanem que col·laboreu en ser puntuals  per tal que els vostres fills i filles no hagin de passar una mala estona. Gràcies.

A la Comissió Gestora celebrada el divendres passat es va acordar iniciar la preparació de la jornada de portes obertes, prevista pel divendres 4 de març. També es va informar de les activitats conjuntes que volen fer les tres AMPES de l’Escola Pública del municipi. A la vegada es va començar a fer un recull de propostes per celebrar al llarg d’aquest any el desè aniversari de l’Escola. La setmana vinent informarem del dia de la propera reunió de la Comissió Gestora.

Aquesta tarda al gimnàs de l’Escola amb un judici sensat  hem acomiadat el Rei Carnestoltes fins l’any vinent.

La Comissió de fruita ens recorda i us anima a que vingueu a participar en aquesta activitat que es fa cada divendres. No cal que sigui un compromís setmanal però si teniu dues hores lliures divendres al matí sereu benvinguts i benvingudes! Ens trobem al menjador de l’escola a les 9,15h.

Recordeu que dilluns 8 és festa a tots els centres Escolars de Caldes.

Molt bona rua a tothom. Desitgem que gaudiu molt d’aquest Carnaval 2016.

Caldes de Montbui, 5 de febrer de 2016