Aquesta setmana tenim les següents informacions:

Dimarts passat hi va haver reunió de Comissió Gestora i davant la necessitat de parlar de temes importants s’ha quedat fer una nova reunió divendres vinent dia 29 de gener. Hi sou tots convidats! Els temes que tractarem són: la jornada de Portes Obertes, les propostes de 10è aniversari de l’escola i les actuacions proposades des de l’AMPA a favor de l’escola pública.

Us recordem que tots els familiars que us quedeu al pati a partir de les 16,30h sou els responsables de vetllar perquè els vostres fills i filles no es facin mal i  respectin l’espai i els jocs i que el pati es mantingui net sense papers o envasos. En cas contrari ens veurem obligades a tancar el pati de l‘Escola al finalitzar l’horari escolar. Necessitem la col·laboració de tothom!

Recordeu que el LECXIT segueix en marxa i que tots els alumnes que hi participen s’han de quedar a l’escola els dimecres o dijous a les 16’30h per a poder compartir una estona de lectura amb els seus padrins i voluntaris.

Ja sabeu que al distribuïdor del primer pis hi ha uns plafons sobre el 20è aniversari dels Castellers de Caldes. Podeu passar a veure’ls.

Si passeu per la saleta de l’AMPA trobareu informació penjada als vidres sobre les disfresses de Carnestoltes! La reunió convocada per la COFE (Comissió de Festes) aquest dijous passat va ser un èxit de participació! Ja hi ha més de 70 persones apuntades per la rua del dissabte 6 de febrer, animeu-vos a venir disfressats d’espelma perquè ens ho passarem molt bé!

Us animem també, a col·laborar en l’elaboració d’un pastís gegant que farem entre tots. Esteu convocats la setmana vinent, de dilluns a divendres, a les 16’45h, per venir a recollir la roba perquè us elaboreu les disfresses. Durant aquestes tardes farem entre tots les flames que durem al cap i el pastís gegant que ens acompanyarà durant la rua. Estarem ubicats a la saleta de l’AMPA o la Biblioteca. Us hi esperem!

Recordeu que el 8 de febrer és dia de lliure disposició i l’Escola romandrà tancada.

Bon cap de setmana.

Caldes de Montbui, 22 de gener de 2016