Aquesta setmana us volem comunicar els següents temes:

La Comissió d’Extraescolars ha organitzat cara el proper trimestre un curs de mecanografia dirigit a l’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è. Es farà tots els dimecres de 12,30h a 13,30h. El preu és de 21€/mensual. Començarà el mes de febrer.

Davant l’èxit del taller d’Escacs l’horari queda organitzat de la següent manera:

dia

nivell/classe

horari

dilluns

3r i 4t

12,30 a 13,30h

dimarts

5è i 6è

12,30 a 13,30h

Qui estigui interessat en qualsevol d’aquestes activitats que parli amb la Sònia, la mestra d’Educació Física.

L’entrevista de l’alumnat de Primària amb les respectives tutores es podrà fer els dies 12, 14, 19, 20, 21, 26 i 28 de gener i el 4 de febrer. Al retorn de vacances passeu per l’escola per apuntar-vos a les graelles que hi ha al passadís de Primària.  Les entrevistes amb les famílies d’Educació Infantil es faran el proper mes de febrer.

La web de l’Escola està actualitzada. Podeu consultar-la. També podeu consultar tots els bloc’s de les aules.

La propera Gestora serà dijous 21 de gener a les 20h a la Biblioteca. És important que vingui un representant de cada Comissió. L’ordre del dia previst serà iniciar la preparació del desè aniversari de l’Escola i preparar la preinscripció i portes obertes del proper curs 16/17.  Apunteu-vos-ho a l’agenda!

Recordeu: El dia 14 de gener a les 16,30h hi haurà una xerrada oberta a tothom sobre “Internet Segura”. El ponent és un membre del CESICAT. Hi sou tots convidats! Al llarg del dia també es faran tallers amb l’alumnat de Cicle Superior.

Si esteu interessats en visitar CosmoCaixa passeu pel despatx. Us donarem entrades gratuïtes.

Al llarg d’aquests propers dies us passaran el rebut de la segona quota. Els que aneu al banc a pagar directament també heu de fer-ho abans de finalitzar l’any.

La Comissió Comunitat - Escola de Pares vol impulsar la creació d'una coral i la realització d'un curs d'anglès per a familiars. A l'entrada de l’Escola  trobareu unes graelles on us podreu apuntar si esteu interessats.

Recordeu que a la tornada de vacances haureu de portar l’informe signat i la bossa vermella que va i ve.

Us desitgem unes molt bones festes i tal com diu l’escrit de la malaurada Tatiana Cisquella, que gaudiu molt dels “instants lleugers”,  acompanyats d’aquells que més us estimeu.

Ens retrobem dilluns 11 de gener.

Caldes de Montbui, 22 de desembre de 2015