Aquesta setmana us volem comunicar els següents temes:

Dilluns 21 de desembre, a les 15,15h, hi haurà el Concert de Nadal a càrrec de tot l’alumnat de P3 a 6è de Primària. Estem contents d’anunciar-vos que ho farem a l’Escola en el petit nou pavelló.

La COFE farà al mateix dia del Concert la rifa de paneres, és per això que demanem que tothom porti alguna cosa per omplir-les: torrons, neules, cava, xocolates... Tot això és recollirà a l’entrada principal de l’Escola. Els diners recollits amb el sorteig s’utilitzaran al llarg del curs pel fons social de l’Escola.

Recordeu que la Comissió Comunitat - Escola de Pares vol impulsar la creació d'una coral i la realització d'un curs d'anglès per a familiars. La darrera ventada a l’entrada de l’Escola es va endur les graelles, ara ja hi tornen a ser. Us hi podeu tornar a apuntar!

El proper divendres 11, a les 16,30h, hi haurà un taller “d'scrap” a la biblioteca de l’Escola obert a tot l’alumnat que estarà dirigit per la Lua Yin, alumna de 6è. Faran etiquetes i postals de Nadal. Els nens i les nenes que hi participin han de portar un pam de roba de quadrets, “vixi” vermella, tisores, cola de barra i tros de cartró.

Recordeu que tots els familiars que teniu talonaris de Loteria cal que els aneu retornant a la Mª del Mar. Si algú vol alguna butlleta que passi pel despatx. El preu és de 2,5€.

Al llarg d’aquest mes de desembre es passarà el rebut de la segona quota.

Tots els familiars que tinguin infants nascuts durant l’any 2013 i vulguin matricular el curs vinent a P3 a la nostra Escola és important que es posin en contacte amb la Txell, mare de la Marta de 2n o bé amb la Belén, mare del Pol, també de 2n.

Tenim molta roba de nens i nenes perduda. Es troba guardada a consergeria.

Adjuntem amb aquest fullet una nota informativa de color groc on s’explicacom es preveu la matriculació del municipi cara els propers cursos.

Tenim ganes de celebrar el desè aniversari de l’Escola. Seguim recollim idees!

Avui ens acomiadem fins dimecres 9. Que passeu un molt bon llarg cap de setmana.

Caldes de Montbui, 4 de desembre de 2015