Aquesta setmana us volem comunicar els següents temes:

Dins el Programa per una Mobilitat Sostenible, us convidem a venir a la CERCAVILA del proper dimarts 24 de novembre. Ens trobarem tots al parc de l’Estació a les 8,30h i vindrem plegats caminant cap a l’Escola.

Avui us hem repartit la targeta per participar a l’activitat “MOU EL CUL” que es farà de dimarts 24 a divendres 27. Unes mares voluntàries segellaran la targeta de tots els qui vingueu caminant a l’Escola. Qui ho tingui tot segellat el dia 27 aconseguirà un obsequi que properament lliurarà l’Ajuntament. Animeu-vos- hi!

Recordeu que dimarts hi ha Plenari a les 20h.

L’ordre del dia:

ü  Lectura i aprovació,  si s’escau,  de l’acta anterior.

ü  Presentació de les Comissions.

ü  Aprovació del tancament econòmic del curs passat i aprovació del pressupost d’enguany.

ü  Informació de la situació actual de l’Escola.

ü  Xerrada a càrrec del Sr- Jordi Amenós, constel·lador familiar, formador en narrativa terapèutica i creativa. Un gran comunicador que ens pot fer passar a tots plegats una bona estona de reflexió i entusiasme.

ü  Torn obert de paraules.

No hi falteu, serà un Plenari diferent! Esperem ser molta colla!

Ja tenim algunes fotos de les Comissions. Envieu-nos les que falten, és urgent!

Recordeu que la Comissió Comunitat - Escola de Pares vol impulsar la creació d'una coral i la realització d'un curs d'anglès per a familiars. A l'entrada de l’Escola  trobareu unes graelles on us podreu apuntar. A la vegada, la comissió ha organitzat un taller de Scrap per  dijous 26 a les 15h a la Biblioteca de l’Escola. Qui vingui ha de portar botons, tisores, gomets de diferents formes, un tub de cola...

Tenim molta roba de nens i nenes perduda. Es troba guardada a consergeria.

Necessitem alguna persona que vulgui col·laborar amb la Junta Econòmica i també algú que ens pugui cosir algunes cortines.

Tots els familiars que tinguin infants nascuts durant l’any 2013 i vulguin matricular el curs vinent a P3 a la nostra Escola és important que es posin en contacte amb la Txell, mare de la Marta de 2n o bé amb la Belén, mare del Pol també de 2n.

Tenim ganes de celebrar el desè aniversari de l’Escola! Recollim idees!

Molt bona setmana per a tothom.

Caldes de Montbui, 20 de novembre de 2015